Accéder directement au contenu

François Bouchet

10
Documents
Identifiants chercheurs

Présentation

Publications

1008587
Image document

Aide au suivi de la progression de groupes d’apprenants pour la mise en place d’une pédagogie différenciée

Fatima Harrak , François Bouchet
10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage Humain, Marie Lefevre, Christine Michel, Jun 2021, Fribourg, Suisse. pp.312-317
Communication dans un congrès hal-03287778v1
Image document

Evaluating Teachers' Perceptions of Students' Questions Organization

Fatima Harrak , François Bouchet , Vanda Luengo , Pierre Gillois
Learning Analytics & Knowledge Conference, Mar 2020, Frankfurt, Germany. pp.11-16, ⟨10.1145/3375462.3375509⟩
Communication dans un congrès hal-02422186v1
Image document

Comparaison de questions posées et votées en ligne dans le cadre d'une classe inversée

Fatima Harrak , François Bouchet , Vanda Luengo
Environnements Informatiques pour l’Apprentissage Humain, Jun 2019, Paris, France. pp.121-132
Communication dans un congrès hal-02157330v1
Image document

Automatic Identification of Questions in MOOC Forums and Association with Self-Regulated Learning

Fatima Harrak , François Bouchet , Vanda Luengo , Rémi Bachelet
Educational Data Mining, Jul 2019, Montréal, Canada. pp.564-567
Communication dans un congrès hal-02157335v1
Image document

Categorizing students' questions using an ensemble hybrid approach

Fatima Harrak , François Bouchet , Vanda Luengo
Educational Data Mining, Jul 2019, Montréal, Canada
Communication dans un congrès hal-02157331v1
Image document

Towards Improving Students’ Forum Posts Categorization in MOOCs and Impact on Performance Prediction

Fatima Harrak , Vanda Luengo , François Bouchet , Rémi Bachelet
Learning @ Scale, Jun 2019, Chicago, United States. pp.47:1-47:4, ⟨10.1145/3330430.3333661⟩
Communication dans un congrès hal-02157333v1
Image document

Profiling Students from Their Questions in a Blended Learning Environment

Fatima Harrak , François Bouchet , Vanda Luengo , Pierre Gillois
LAK '18 - 8th International Conference on Learning Analytics and Knowledge, Mar 2018, Sydney, Australia. pp.102-110, ⟨10.1145/3170358.3170389⟩
Communication dans un congrès hal-01714182v1
Image document

Identifying relationships between students' questions type and their behavior

Fatima Harrak , François Bouchet , Vanda Luengo
10th International Conference on Educational Data Mining, IEDMS, Jun 2017, Wuhan, China
Communication dans un congrès hal-01525285v1