- 10
François Bouchet
10
Documents
Identifiants chercheurs
- fbouchet
- ResearcherId : H-2053-2014
- 0000-0001-9436-1250
- Google Scholar : https://scholar.google.fr/citations?user=C9KW1BwAAAAJ
- IdRef : 15126709X
Présentation
Publications
- 10
- 9
- 2
- 2
- 10
- 1
- 1
|
Liens entre performance, assiduité et questions posées et votées en ligne dans le cadre d’une classe inverséeSTICEF (Sciences et Technologies de l'Information et de la Communication pour l'Éducation et la Formation), 2020, 27 (2), ⟨10.23709/sticef.27.2.2⟩
Article dans une revue
hal-03330035v1
|
|
From Student Questions to Student Profiles in a Blended Learning EnvironmentJournal of Learning Analytics, 2019, 6 (1), pp.54-84. ⟨10.18608/jla.2019.61.4⟩
Article dans une revue
hal-02100131v1
|
|
Aide au suivi de la progression de groupes d’apprenants pour la mise en place d’une pédagogie différenciée10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage Humain, Marie Lefevre, Christine Michel, Jun 2021, Fribourg, Suisse. pp.312-317
Communication dans un congrès
hal-03287778v1
|
|
Evaluating Teachers' Perceptions of Students' Questions OrganizationLearning Analytics & Knowledge Conference, Mar 2020, Frankfurt, Germany. pp.11-16, ⟨10.1145/3375462.3375509⟩
Communication dans un congrès
hal-02422186v1
|
|
Comparaison de questions posées et votées en ligne dans le cadre d'une classe inverséeEnvironnements Informatiques pour l’Apprentissage Humain, Jun 2019, Paris, France. pp.121-132
Communication dans un congrès
hal-02157330v1
|
|
Automatic Identification of Questions in MOOC Forums and Association with Self-Regulated LearningEducational Data Mining, Jul 2019, Montréal, Canada. pp.564-567
Communication dans un congrès
hal-02157335v1
|
|
Categorizing students' questions using an ensemble hybrid approachEducational Data Mining, Jul 2019, Montréal, Canada
Communication dans un congrès
hal-02157331v1
|
|
Towards Improving Students’ Forum Posts Categorization in MOOCs and Impact on Performance PredictionLearning @ Scale, Jun 2019, Chicago, United States. pp.47:1-47:4, ⟨10.1145/3330430.3333661⟩
Communication dans un congrès
hal-02157333v1
|
|
Profiling Students from Their Questions in a Blended Learning EnvironmentLAK '18 - 8th International Conference on Learning Analytics and Knowledge, Mar 2018, Sydney, Australia. pp.102-110, ⟨10.1145/3170358.3170389⟩
Communication dans un congrès
hal-01714182v1
|
|
Identifying relationships between students' questions type and their behavior10th International Conference on Educational Data Mining, IEDMS, Jun 2017, Wuhan, China
Communication dans un congrès
hal-01525285v1
|