Appréhender l’impact du digital sur le spectacle vivant : Proposition d’une revue de littérature systématique
Margaux Vales
,
Yacine Ouazzani
,
Mathilde Pulh
3rd International Workshop on Innovation, Culture, and Tourism , Mar 2023, Toulouse, France. pp.18-27
Communication dans un congrès
hal-04474597v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Les opéras face au défi de l'innovation
Yacine Ouazzani
,
Bertrand Belvaux
,
Jean-François Notebaert
,
Mathilde Pulh
International Workshop - Innovation, Culture et Tourisme , Centre de recherche en gestion des organisations (CREGO) de l’Université de Bourgogne et TBS (Toulouse Business School), Nov 2020, Dijon (Online), France
Communication dans un congrès
hal-03199536v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Comparaison de la valeur perçue de l'expérience de consommation dans la sphère physique et dans les sphères réelle et virtuelle.
Yacine Ouazzani
Congrès de l'Association Française du Marketing , Association Française du Marketing, May 2020, Biarritz, France
Communication dans un congrès
halshs-04039125v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Unpacking the Antecedents of Word of Mouth and Electronic Word of Mouth in the Opera Sector: A Multimethodological Study Based on PLS and NCA
Yacine Ouazzani
,
Haydeé Calderón-García
,
Berta Tubillejas-Andrés
Article dans une revue
hal-04533544v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
¿Puede la ópera sobrevivir a la amenaza del streaming? Un análisis desde el valor percibido
Yacine Ouazzani
,
Berta Tubillejas-Andrés
,
Haydeé Calderón-García
33 CONGRESO INTERNACIONAL DE MARKETING AEMARK 2022 , Sep 2022, Valencia, España
Communication dans un congrès
hal-03799338v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Valor epistémico y valor social ¿son necesarios para generar WOM y eWOM?: un enfoque desde NCA en el sector de las artes escénicas
Yacine Ouazzani
,
Haydeé Calderón-García
,
Berta Tubillejas-Andrés
Congrès de l'Association Espagnole du Marketing (AEMARK) 2023 , Association Espagnole du Marketing (AEMARK), Sep 2023, Madrid, España
Communication dans un congrès
hal-04230303v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Workshop on live streaming shopping: engaging psychology strudents into the measurement oa a new consumer experience
Martina Gallarza
,
Nicolas Araujo de Oliveira
,
Daniel Charris Farrera
,
Anna Ciarlantini
,
Beatriz de Castro Gomez
,
et al.
15th annual International Conference of Education, Research and Innovation , Nov 2022, Seville, France. pp.4807-4808,
⟨10.21125/iceri.2022.1160⟩
Communication dans un congrès
halshs-03897310v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Quels impacts des mutations digitales sur le secteur du spectacle vivant ? État des lieux des recherches scientifiques
Yacine Ouazzani
,
Mathilde Pulh
,
Margaux Vales
Colloque international « Réinventer la scène. Innovation, création, diffusion » , Jun 2023, Montréal, Canada
Communication dans un congrès
hal-04153419v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Perceived value of the opera experience in the real and virtual spheres:dimensions that make the difference
Yacine Ouazzani
,
Haydeé Calderón-García
,
Berta Tubillejas-Andrés
,
Amparo Cervera-Taulet
International Journal of Arts Management , 2022
Article dans une revue
halshs-03872728v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
¿Puede sobrevivir el teatro de ópera a la amenaza del streaming? Un análisis desde el valor percibido
Yacine Ouazzani
,
Berta Tubillejas-Andrés
,
Haydeé Calderón-García
Conferencia de la Asociación Española de Marketing , Sep 2022, Valence, España
Communication dans un congrès
hal-03806395v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Expériences réelles ou virtuelles : le cas de la consommation d'opéra
Yacine Ouazzani
L'expérience: objet académique et réalités managériales (direction Marc Filser et Claire Roederer) , 2022
Chapitre d'ouvrage
hal-03796374v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Comparaisons des expériences de consommation vécues dans les sphères réelle et virtuelle à travers la valeur perçue : le cas de la consommation de spectacles d'opéra
Yacine Ouazzani
Thèse
tel-03150050v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Live shopping: how perceived value influences satisfaction and loyalty
Yacine Ouazzani
,
Martina Gallarza
,
Karine Picot-Coupey
,
Isabelle Collin-Lachaud
Recent Advances in Retailing and Consumer Science , Jul 2022, Baveno, Italy
Communication dans un congrès
hal-03796407v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Understanding the impact of digital on performing arts: a systematic literature review proposal
Margaux Vales
,
Yacine Ouazzani
,
Mathilde Pulh
International Innovation, Culture and Tourism Workshop 2023 , Mar 2023, Toulouse (En ligne), France
Communication dans un congrès
halshs-04029842v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Opera streaming: perceived value as an explanatory factor for loyalty and intention to attend an opera in an opera house
Yacine Ouazzani
,
Haydeé Calderón-García
,
Berta Tubillejas-Andrés
Article dans une revue
hal-03796348v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Quels impacts des mutations digitales sur le secteur du spectacle vivant ? état des lieux des recherches scientifiques.
Yacine Ouazzani
,
Margaux Vales
,
Mathilde Pulh
Colloque de la Chaire de recherche en création d’opéra , Chaire de recherche du Canada en création d’opéra, Jun 2023, Montréal, Canada
Communication dans un congrès
hal-04474523v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Live Streaming Shopping as a new retail format: insights from a qualitative study of consumers and retailers
Karine Picot-Coupey
,
Younes Bouragba
,
Isabelle Collin Lachaud
,
Martina Gallarza
,
Yacine Ouazzani
Article dans une revue
hal-04244585v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
Master students' perceived value of an elective course through their reflective statements
Martina Gallarza
,
Yacine Ouazzani
,
Isabelle Collin-Lachaud
,
Karine Picot-Coupey
15th annual International Conference of Education, Research and Innovation , Nov 2022, Seville, Spain. pp.4587-4588,
⟨10.21125/iceri.2022.1102⟩
Communication dans un congrès
halshs-03897297v1
Actions
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More