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13 résultats
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triés par
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Experimentation of a Game Design Methology for Mobile Phones GamesCGAMES'05, Int. Conf. on Computer Games, Angoulème, France, Jan 2005, X, France. pp.177-183
Communication dans un congrès
hal-01125135v1
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Physiological Player Sensing: New Interaction Devices for Video GamesICEC'08, IFIP 7th Int. Conf. on Entertainment Computing, Pittsburgh, Jan 2008, X, France. pp.203-208
Communication dans un congrès
hal-01125558v1
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PLUG: A ZigBee Network for Playing Ubiquitous Games8th International Conference on Game and Entertainment Technologies - GET 2015, Jul 2015, Las Palmas de Gran Canaria, Spain
Communication dans un congrès
hal-01164618v1
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Processes and tools for sound design in computer gamesICMC'02 International Computer Music Conference, Goetborg, Suede, Jan 2002, X, France
Communication dans un congrès
hal-01124764v1
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D.E.E.P. - Dialogue fondé sur les Emotions, l'Expérience et la PersonnalitéGDC'07, Game Developers Conf., Lyon, Jan 2007, X, France
Communication dans un congrès
hal-01125485v1
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Quelques aspects de l'économie du jeu vidéoJournées d'études "jeu et socialisation", Eclos des télécommuniactions, paris, décembre 2002, Jan 2002, X, France
Communication dans un congrès
hal-01124765v1
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Entre jeux pervasifs et applications critiques (chapitre 12)Informatique et Intelligence ambiante : Des capteurs aux applications ; Traité IC2, série Informatique et Systèmes d'Information, Hermès Science, pp.366, 2012, 9782746229815
Chapitre d'ouvrage
hal-00806949v1
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Investigation of Emotion Instances and Class Analysis from Physiological Sensors by Unsupervised Hybrid EMDeep ModelJournal of Intelligent and Fuzzy Systems, 2020, 38 (5), pp.5999-6017
Article dans une revue
hal-02474778v1
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Processes and tools used for the sound design of computer games[Research Report] CEDRIC-02-326, CEDRIC Lab/CNAM. 2002
Rapport
hal-01124693v1
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Writing for video gamesVRIC 2002, Laval FRance, Jan 2002, X, France
Communication dans un congrès
hal-01124719v1
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Dialogs Taking into Account Experience, Emotions and PersonalityInternational Conference on Entertainment Computing, Sep 2007, Shanghai, China. pp.356-362, ⟨10.1007/978-3-540-74873-1_42⟩
Communication dans un congrès
hal-01335112v1
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Identifying emotion pattern from physiological sensors through Unsupervised Hybrid EMDeep ModelThe Sixth Euro-China Conference on Intelligent Data Analysis and Applications (ECC2019), Oct 2019, Arad, Romania. , 2019
Poster de conférence
hal-03099875v1
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Recherche d'une classification d'états émotionnels à des fins de nouvelles interactions Humain EnvironnementActes de la 28ième conférence francophone sur l’Interaction Homme-Machine, Oct 2016, Fribourg, Suisse. pp.307-313, ⟨10.1145/3004107.3004143⟩
Communication dans un congrès
hal-01384351v1
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