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37 résultats
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Global Illumination Using Well-Separated Pair DecompositionComputer Graphics Forum, 2015, 34 (8), pp.88 - 103. ⟨10.1111/cgf.12610⟩
Article dans une revue
hal-01188993v2
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Single Scattering Effects for Computer GamesGames Developpers Conference 07, Nov 2007, Lyon, France
Communication dans un congrès
hal-00681726v1
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A New Mathematical Development for Radiosity Animation with GalerkinComputer Animation 2001, Nov 2001, South Korea. pp.195-201
Communication dans un congrès
hal-00681566v1
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Autonomous lighting agents in global illuminationSIGGRAPH 2009, Aug 2009, New Orleans, United States. 79, pp.79, 2009
Poster de conférence
hal-00681787v1
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Skeleton based importance sampling for path tracingEurographics, May 2012, Cagliari, Italy. pp.1-4, ⟨10.2312/conf/EG2012/short/001-004⟩
Communication dans un congrès
hal-00681570v1
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Méthode temps réel simple pour la correction des mouvements pseudoscopiques en réalité virtuelleAssociation Française d'Informatique Graphique AFIG 2003, 2003, France. pp.231-240
Communication dans un congrès
hal-00733837v1
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From Research on the virtual reality installationHuman-Computer Systems Interaction : Background and Application, 2009, 60 (1), pp.335--345
Article dans une revue
hal-00681737v1
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TV HD 3D et autostéréoscopieLaurent Lucas, Celine Loscos et Yannick REMION. Vidéo 3D, Hermès, pp.275--290, 2013
Chapitre d'ouvrage
hal-00844453v1
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Real Time Rendering of Atmospheric Scattering and Volumetric ShadowsJournal of WSCG, 2006, 14 (1), pp.65-72
Article dans une revue
hal-00681568v1
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Morphological Antialiasing and Topological ReconstructionInternational Conference on Computer Graphics Theory and Applications (GRAPP'11), Jun 2011, Vilamoura, Portugal. pp.187-192
Communication dans un congrès
hal-00681746v1
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Visibility based WSPD for Global Illumination13th International Joint Conference on Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications (VISIGRAPP 2018), Jan 2018, Funchal, Portugal. pp.81-90
Communication dans un congrès
hal-01698656v1
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Photon mapping et radiosité à base de fonctions19èmes journées de l'Association Française d'Informatique Graphique (AFIG'06), Nov 2006, Bordeaux, France, France. pp.81-88
Communication dans un congrès
hal-00622364v1
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Coarse Irradiance Estimation using Curvilinear SkeletonSIGGRAPH 2012, Jul 2012, United States. ACM SIGGRAPH 2012 Posters (101), pp.101:1--101:1, 2012
Poster de conférence
hal-00796552v1
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Homeomorphic Alignment of Weighted TreesPattern Recognition, 2010, 43 (8), pp.2937--2949. ⟨10.1016/j.patcog.2010.03.015⟩
Article dans une revue
hal-00681793v1
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JIM 3D : Jeu Interactif par Mosaïques 3D1ere journées de l'Association Française de Réalité Virtuelle (AFRV'06), Nov 2006, Rocquencourt, France, France. pp.91-96
Communication dans un congrès
hal-00622196v1
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A new formulation of differential radiosity and a rendering applicationWSCG 2005, Mar 2005, Czech Republic. pp.177-180
Communication dans un congrès
hal-00681561v1
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Higher Order Radiosity : Using Higher Order Methods in Computer Graphics6th International Conference on Spectral and High Order Methods (ICOSAHOM'04), Jun 2004, Brown University, France. pp.145-155
Communication dans un congrès
hal-00622217v1
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Dynamic Radiosity using Higher Order Functions Bases and Temporal CoherenceJournal of WSCG, 2003, 11 (1-3), pp.65-72
Article dans une revue
hal-00622213v1
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IlluminationCutEurographics, 2015, Zurich, Switzerland. ⟨10.1111/cgf.12584⟩
Communication dans un congrès
istex
hal-01188989v1
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Real-Time Global Illumination using Topological InformationGSTF Journal on Computing, 2014, 4 (1), pp.1-10
Article dans une revue
hal-01159799v1
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Real Time Single Scattering Effects9th International Conference on Computer Games (CGAMES'06), Nov 2006, France. pp.175-182
Communication dans un congrès
hal-00622215v1
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Illuminating and Rendering Heterogeneous Participating Media in Real Time using Opacity PropagationInternational Conference on Computer Graphics Theory and Applications GRAPP'11, Jun 2011, Portugal. pp.113-118
Communication dans un congrès
hal-00681747v1
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IlluminationCutComputer Graphics Forum, 2015, 34 (2), pp.561 - 573. ⟨10.1111/cgf.12584⟩
Article dans une revue
istex
hal-01626299v1
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Real Time Animation of Realistic FogPoster session of 13th Eurographic Workshop on Rendering, Jun 2002, France. pp.9-16, 2002
Poster de conférence
hal-00622212v1
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A Virtual Reality InstallationConference on Human System Interaction (HSI'08), May 2008, Krakow, Poland. pp.131-134, ⟨10.1109/HSI.2008.4581422⟩
Communication dans un congrès
hal-00622241v1
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Rendu sur GPU pour écrans autostéréoscopiques21èmes journées de l'Association Française d'Informatique Graphique (AFIG'08), Nov 2008, France. pp.245-252
Communication dans un congrès
hal-00733831v1
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Cross-benefits between virtual reality and gamesInternational Conference and Industry Symposium on Computer Games, Animation, Multimedia, IPTV, Edutainment and Security (CGAT'08), May 2008, France. 10pp
Communication dans un congrès
hal-00622350v1
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Modeling and rendering heterogeneous fog in real-time using B-Spline waveletsWSCG 2010, Feb 2010, Plzen, Czech Republic. pp.145-152
Communication dans un congrès
hal-00681748v1
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An OpenGL-Friendly Geometry File Format and its Maya ExporterPatrick Cozzi and Christophe Riccio. OpenGL Insights, CRC Press, pp.467--479, 2012, 978-1439893760
Chapitre d'ouvrage
hal-00844445v1
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Accelerated Stereoscopic Rendering using GPU16th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision'2008 (WSCG'08), Feb 2008, France. pp.239--244
Communication dans un congrès
hal-00622389v1
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