Filtrer vos résultats
- 10
- 10
- 15
- 2
- 1
- 1
- 1
- 16
- 10
- 4
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 6
- 3
- 3
- 14
- 6
- 11
- 10
- 5
- 2
- 1
- 20
- 10
- 6
- 4
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
20 résultats
|
|
triés par
|
An Automatic Comparison Between Knowledge Diagnostic TechniquesITS 2012 - 11th International Conference on Intelligent Tutoring Systems : Co-adaptation in Learning, Jun 2012, Chania, Crête, Greece. pp.620-621, ⟨10.1007/978-3-642-30950-2_91⟩
Communication dans un congrès
hal-00873894v1
|
|||
|
Assistance à la construction et à la comparaison de techniques de diagnostic des connaissancesAutre [cs.OH]. Université de Grenoble, 2013. Français. ⟨NNT : 2013GRENM042⟩
Thèse
tel-01135183v1
|
||
|
An Intelligent Pedagogical Agent to Foster Computational Thinking in Open-Ended Game Design ActivitiesIUI '22: 27th International Conference on Intelligent User Interfaces, Mar 2022, Helsinki, Finland. pp.633-645, ⟨10.1145/3490099.3511124⟩
Communication dans un congrès
hal-03695879v1
|
||
Méthodologie d'assistance pour la comparaison de techniques de diagnostic des connaissancesTICE 2012 - 8ème Colloque Technologies de l'Information et de la Communication pour l'Enseignement, Dec 2012, Lyon, France. pp.8-16
Communication dans un congrès
hal-00873899v1
|
|||
|
Comparaison de l'impact de techniques de diagnostic des connaissances sur l'apprentissage d'une stratégie d'aideJournée EIAH&IA 2013, May 2013, Toulouse, France. 10 p
Communication dans un congrès
hal-00825330v1
|
||
|
Gaze-Driven Adaptive Interventions for Magazine-Style Narrative VisualizationsIEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics, 2021, 27 (6), pp.2941-2952. ⟨10.1109/TVCG.2019.2958540⟩
Article dans une revue
hal-03337802v1
|
||
Student modeling in open-ended learning environmentsHandbook of Artificial Intelligence in Education, Edward Elgar Publishing, pp.170-183, 2023, ⟨10.4337/9781800375413.00018⟩
Chapitre d'ouvrage
hal-04098743v1
|
|||
Intégration de données haptiques brutes dans des systèmes experts de diagnostic des connaissancesEGC 2011 - 11e Conférence Internationale Francophone sur l'Extraction et la Gestion des Connaissances, Jan 2011, Brest, France. pp.599-610
Communication dans un congrès
hal-00877802v1
|
|||
|
Impact of Individual Differences on Affective Reactions to Pedagogical Agents ScaffoldingInternational Conference on Intelligent Virtual Agents, Sep 2016, Los Angeles, United States. pp.269-282, ⟨10.1007/978-3-319-47665-0_24⟩
Communication dans un congrès
hal-03407422v1
|
||
|
The role of user differences in customization: a case study in personalization for infovis-based contentIUI '19: 24th International Conference on Intelligent User Interfaces, 2019, Marina del Ray, United States. pp.329-339, ⟨10.1145/3301275.3302283⟩
Communication dans un congrès
hal-04395660v1
|
||
|
A Moodle Plugin for Rich xAPI Data Logging18th European Conference on Technology Enhanced Learning (ECTEL 2023), Sep 2023, Aveiro, Portugal. pp.748-754, ⟨10.1007/978-3-031-42682-7_72⟩
Communication dans un congrès
hal-04194642v1
|
||
|
Fuzzy Logic Representation for Student ModellingITS 2012 - 11th International Conference on Intelligent Tutoring Systems - Co-adaptation in Learning, Jun 2012, Chania, Crête, Greece. pp.428-433, ⟨10.1007/978-3-642-30950-2_55⟩
Communication dans un congrès
hal-00873888v1
|
||
|
The Impact of Intelligent Pedagogical Agents' Interventions on Student Behavior and Performance in Open-Ended Game Design EnvironmentsACM Transactions on Interactive Intelligent Systems , In press, ⟨10.1145/3578523⟩
Article dans une revue
hal-03905326v1
|
||
Assistance in Building Student Models using Knowledge Representation and Machine LearningAIED 2013 - 16th International Conference on Artificial Intelligence in Education, Jul 2013, Memphis, TN, United States. pp.754-757, ⟨10.1007/978-3-642-39112-5_105⟩
Communication dans un congrès
istex
hal-00871569v1
|
|||
|
How to Repeat Hints: Improving AI-Driven Help in Open-Ended Learning Environments24th International Conference on Artifical Intelligence in Education (AIED) 2023, Jul 2023, Tokyo, Japan. pp.760-766, ⟨10.1007/978-3-031-36272-9_68⟩
Communication dans un congrès
hal-04142461v1
|
||
Réutilisation et comparaison de techniques de diagnostic des connaissances en EIAHEnvironnements Informatiques pour l’Apprentissage Humain (EIAH) 2011, May 2011, Mons, Belgique. UMONS, pp.1-3, 2011
Poster de conférence
hal-01354512v1
|
|||
Assistance à la conception de techniques de diagnostic des connaissancesEIAH 2013 - 6e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l'Apprentissage Humain, May 2013, Toulouse, France. pp.203-214
Communication dans un congrès
hal-00871571v1
|
|||
|
Comparing Student Models in Different Formalisms by Predicting their Impact on Help SuccessAIED 2013 - 16th International Conference on Artificial Intelligence in Education, Jul 2013, Memphis, TN, United States. pp.161-170, ⟨10.1007/978-3-642-39112-5_17⟩
Communication dans un congrès
hal-00871563v1
|
||
Learning Parameters for a Knowledge Diagnostic Tools in Orthopedic SurgeryEDM 2011 - International Conference on Educational Data Mining, Jul 2011, Eindhoven, Netherlands. pp.369-370
Communication dans un congrès
hal-00911383v1
|
|||
|
Share data treatment and analysis processes inTechnology enhanced learningWorkshop Data Analysis and Interpretation for Learning Environments, 2013, Autrans, France
Communication dans un congrès
hal-00948796v1
|