|
|
Executives' perspectives of the changing role of the sales profession: views from France, the United States, and Mexico
John Tanner
,
Christophe Fournier
,
Jorge Wise
,
Sandrine Hollet-Haudebert
,
Fanny-Juliet Poujol
Article dans une revue
istex
hal-01765014v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Pourquoi contribuer à des bases de connaissances ? Une exploration des facteurs explicatifs à la lumière du modèle UTAUT
Isabelle Bourdon
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Article dans une revue
hal-01764993v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
How Much Do You Suffer? The Performativity of Scientific Scales of Work-Related Suffering
Florence Allard-Poesi
,
Sandrine Hollet-Haudebert
M. Loriol. Stress and Suffering at Work The Role of Culture and Society, Palgrave Macmillan, pp.59-85, 2019, 978-3030058753
Chapitre d'ouvrage
hal-02013143v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Data-driven innovation capability of marketing for B2B firms: definition and construction process
Ludivine Ravat
,
Aurélie Hemonnet-Goujot
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Academy of Innovation, Entrepreneurship, and Knowledge, ACIEK, ESIC, Jun 2023, Madrid, Spain
Communication dans un congrès
hal-04151228v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
The sound of silence: Measuring suffering at work
Florence Allard-Poesi
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Article dans une revue
hal-01534385v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Mindset and goal orientation in retail sales: contribution of salespeople and managers perceptions
Romain Farellacci
,
Sandrine Hollet-Haudebert
European Marketing Academy (EMAC) Annual Conference, May 2021, Madrid, Spain
Communication dans un congrès
hal-03319251v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Mindset and goal orientation in sales: results from a qualitative approach
Romain Farellacci
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, Jun 2021, New York, United States
Communication dans un congrès
hal-03319252v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
La construction du sujet souffrant au travail au travers des instruments scientifiques de mesure
Florence Allard-Poesi
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Article dans une revue
hal-01251213v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Designing Sales Contests in Call Centers: Understand Telemarketers’ Preferences and Recommendations for Compensation
Sandrine Hollet-Haudebert
,
Christophe Fournier
,
Fanny-Juliet Poujol
Proceedings of the 2010 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, 2015, Portland, United States. pp.276-280
Communication dans un congrès
hal-02015973v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Comprendre le maintien de pratiques illégales de consommation dans le marché.
Alix Poels
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Association Francaise du marketing, May 2018, Strasbourg, France
Communication dans un congrès
hal-01764589v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
La construction du sujet souffrant au travers des instruments de mesure
Florence Allard-Poesi
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Université d'été , Entreprise et Personnel, Jul 2013, Paris, France
Communication dans un congrès
hal-01576978v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Valeur(s) et pratiques associées à la consommation de journaux gratuits
Alix Poels
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Revue Française de Gestion, 2013, Gratuité et prix Nouvelles pratiques, nouveaux modèles, 1 (230), pp.0338-4551
Article dans une revue
hal-01123684v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Labels de Qualité de Vie au Travail : entre usage interne et affichage externe ? Le cas de Great Place to Work®
Sandrine Hollet-Haudebert
,
F. Villesèque-Dubus
,
Isabelle Bourdon
5th French Centre for Social & Environmental Accounting Research Conference (CSEAR), Jun 2019, Paris, France
Communication dans un congrès
hal-02482440v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Linking Protean and Boundaryless Career Attitudes to Subjective Career Success: A Serial Mediation Model
Yasir Mansoor Kundi
,
Sandrine Hollet-Haudebert
,
Peterson Jonathan
Journal of Career Assessment, 2020
Article dans une revue
hal-03082992v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
From visibility to invisbility : the performativity of stress scales
Florence Allard-Poesi
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Workshop on the Social Construction of Stress and Suffering at Work, IDHE, May 2015, Bourg-la-Reine, France
Communication dans un congrès
hal-01576957v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
La résistance du client et ses conséquences sur les dispositions attitudinales et comportementales des commerciaux : proposition d'un modèle
Sandrine Hollet-Haudebert
,
Laure Lavorata
Article dans une revue
hal-01764999v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Quelle contribution de la mesure au savoir sur le stress au travail ? – Analyse du rapport d’enquête Technologia sur France Telecom
Florence Allard-Poesi
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Management international, 2014, 19 (1), pp.184-203
Article dans une revue
hal-01123712v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Linking Protean and Boundaryless Career Attitudes to Subjective Career Success: A Serial Mediation Model
Yasir Mansoor Kundi
,
Sandrine Hollet-Haudebert
,
Jonathan Peterson
Article dans une revue
hal-03169342v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Le rôle du vendeur et l’expérience client en point de vente : une approche par l’observation non participante
Romain Farellacci
,
Sandrine Hollet-Haudebert
17èmes Journées Normandes de Recherche sur la Consommation, Nov 2018, Rouen, France
Communication dans un congrès
hal-03319248v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Valeurs et pratiques associées au gratuit : émergence d'une nouvelle culture de consommation ?
Alix Poels
,
Sandrine Hollet-Haudebert
28ème congrès de l'Association Française du Marketing, May 2012, Brest, France
Communication dans un congrès
hal-01123701v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Neglected Burnout Dimensions: Effect of Depersonalization and Personal Nonaccomplishment on Organizational Commitment of Salespeople
Sandrine Hollet-Haudebert
,
Jay Prakash Mulki
,
Christophe Fournier
Article dans une revue
hal-01765010v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Eclairage conceptuel d’une problématique émergente en gestion : l’addiction au travail
Sandrine Hollet-Haudebert
Article dans une revue
hal-01764978v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Designing Sales Contests in Call Centers: Understanding Inside Salespeople’s Preferences for Contest Design Attributes and Rewards
Sandrine Hollet-Haudebert
,
Christophe Fournier
,
Fanny-Juliet Poujol
,
Ellen Pullins
Journal of Selling, 2015, 15 (1), pp.56-68
Article dans une revue
hal-02044554v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Data-driven innovation capability of marketing: an exploratory study of its components and underlying processes
Ludivine Ravat
,
Aurélie Hemonnet-Goujot
,
Sandrine Hollet-Haudebert
Industrial Marketing Management Summit, Bamberg University, Jan 2023, Bamberg, Germany
Communication dans un congrès
hal-04151199v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|