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130 résultats
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Model Simulation, validation and case study of the 2004 THS of Toyota PriusInternational Journal of Vehicle Systems Modelling and Testing, 2008, Vol3, n3, p139-167. ⟨10.1504/IJVSMT.2008.023835⟩
Article dans une revue
hal-02005586v1
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Hybrid vehicles activities at INRETS-LTERencontres internationales Mobilis, Nov 2009, MONTBELIARD, France. 13 p
Communication dans un congrès
hal-01355822v1
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Eco-conduite des véhicules : du calcul de la trajectoire idéale à son utilisation lors de l'activité de conduiteSymposium de Génie Electrique (SGE'14), Jul 2014, Cachan, France. 11p
Communication dans un congrès
hal-01065155v1
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Ecodriving. From processing the ideal speed profile to its use during driving activityEuropean Journal of Electrical Engineering, 2014, 17 (5-6), pp. 397-418. ⟨10.3166/ejee.17.397-418⟩
Article dans une revue
hal-01293623v1
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Backward Modeling and Energy Management Optimization of a Two Clutches Series-Parallel HEV for Efficiency AssessmentIFAC 8th PPPSC - Power Plant and Power System Control, Sep 2012, TOULOUSE, France. 6 p
Communication dans un congrès
hal-01436633v1
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Projet Microbus Micro-hybride : Simulation des architectures conventionnelles et Start/Stop sous VEHLIB. Rapport Final.[Rapport de recherche] IFSTTAR - Institut Français des Sciences et Technologies des Transports, de l'Aménagement et des Réseaux. 2008, 33 p
Rapport
hal-01355206v1
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Mise en oeuvre d'une commmande temps réel de transmission hybride sur banc d'essai moteur2ème Congrès Européen des Alternatives énergétiques dans l'automobile, Apr 2004, POITIERS, France. 11 p
Communication dans un congrès
hal-01354327v1
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A new tool for advanced vehicle simulations7th International Conference on Engines for Automobile ICE 2005, Sep 2005, CAPRI, Italy. 5 p
Communication dans un congrès
hal-01355142v1
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Optimizing components size of an extended range electric vehicle according to the use specificationsTransport Research Arena (TRA) 5th Conference: Transport Solutions from Research to Deployment, Apr 2014, PARIS, France. 10 p
Communication dans un congrès
hal-01347963v1
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A comparison of two global optimization algorithms for hybrid vehicle energy managementIFAC IEEE 2007 International conference on Advances in Vehicle Control and Safety AVCS'07, Feb 2007, BUENOS AIRES, Argentina. 6 p
Communication dans un congrès
hal-01354262v1
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Power Hardware-In-the-Loop simulation for testing multi-sources vehicles20th IFAC World Congress, Jul 2017, TOULOUSE, France. pp. 10971-10976, ⟨10.1016/j.ifacol.2017.08.2469⟩
Communication dans un congrès
hal-01745537v1
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Comportement et enjeux environnementaux des poids lourds de livraison urbaine à motorisation hybride électriqueAIPCR - CYCLE PL 2012-2015 - 2e Journée technique 'Poids lourds et Îhicules utilitaires légers en agglomération', Dec 2013, CHAMPS-SUR-MARNE, France. 21 p
Communication dans un congrès
hal-01399216v1
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Gestion d'énergie par λ-control d'un véhicule multi-sourcesSymposium de Genie Electrique, Jun 2016, Grenoble, France
Communication dans un congrès
hal-01361673v1
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Modèles de véhicules développés dans le cadre du projet EQUILIBRE[Rapport de recherche] IFSTTAR - Institut Français des Sciences et Technologies des Transports, de l'Aménagement et des Réseaux. 2017
Rapport
hal-01687992v1
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Flexible real-time control of a hybrid energy storage system for electric vehiclesIET Electrical Systems in Transportation, 2013, 3 (3), pp. 79-85. ⟨10.1049/iet-est.2012.0051⟩
Article dans une revue
hal-00874207v1
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Backward Modeling and Energy Management Optimization of a Two Clutches Series-Parallel HEV for Efficiency AssessmentIFAC 8th PPPSC - Power Plant and Power System Control, Sep 2012, TOULOUSE, France. 6 p
Communication dans un congrès
hal-01436643v1
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Projet SIVTHEC : description de la modélisation des Îhicules.[Rapport de recherche] IFSTTAR - Institut Français des Sciences et Technologies des Transports, de l'Aménagement et des Réseaux. 2002, 41 p
Rapport
hal-01355170v1
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Rapport final du projet VECSim. Rapport de synthèse[Rapport de recherche] IFSTTAR - Institut Français des Sciences et Technologies des Transports, de l'Aménagement et des Réseaux. 2007, 66 p
Rapport
hal-01355230v1
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How simplifying urban driving cycles influence fuel consumption estimation ?TRA 2012 - Transport Research Arena, Apr 2012, France. pp. 1000-1009, ⟨10.1016/j.sbspro.2012.06.1077⟩
Communication dans un congrès
hal-00874008v1
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H&HIL: A novel tool to test control strategy with Human and Hardware In the LoopVPPC 2017 (Vehicle Power and Propulsion Conference), Dec 2017, BELFORT, France
Communication dans un congrès
hal-01764553v1
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Decomposed energy management of a multi-source fuel cell vehicle using Energetic Macroscopic RepresentationIEEE VPPC 2016, 13th IEEE Vehicle Power and Propulsion Conference, Oct 2016, HANGZOU, China. 6 p
Communication dans un congrès
hal-01347944v1
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Electric Vehicle Charging Stations Allocation ModelROADEF 2014, 15ème congrès annuel de la Société française de recherche opérationnelle et d'aide à la décision, Feb 2014, BORDEAUX, France. 4 p
Communication dans un congrès
hal-01349121v1
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Eco-driving Rules Extraction from a Model Based Optimization for a New Generation EVIEEE VPPC 2015 - Vehicular Power and Propulsion Conference, Oct 2015, MONTREAL, Canada. 6p, ⟨10.1109/VPPC.2015.7352933⟩
Communication dans un congrès
hal-01233126v1
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Practical control schemes of a battery/supercapacitor system for electric vehicleIET Electrical Systems in Transportation, 2016, 6 (1), pp. 1-7. ⟨10.1049/iet-est.2015.0011⟩
Article dans une revue
hal-01233212v1
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Mise en service du moteur Renault TCE130 sur le banc d'essai IFSTTAR[Rapport de recherche] IFSTTAR - Institut Français des Sciences et Technologies des Transports, de l'Aménagement et des Réseaux. 2017
Rapport
hal-01687994v1
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Véhicule électrique avec prolongateur d'autonomie : des statistiques d'usage au dimensionnement optimalCNRS, Innovatives, Voitures du futur, Mar 2015, PARIS, France. 1 p
Communication dans un congrès
hal-01467048v1
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Optimal Scheduling to Manage an Electric Bus Fleet Overnight ChargingEnergies, 2019, 14 (12), 17p. ⟨10.3390/en12142727⟩
Article dans une revue
hal-02303382v1
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Sensitivity Analysis of Battery Aging for Model-Based PHEV Use ScenariosEnergies, 2023, 16 (4), pp.1749. ⟨10.3390/en16041749⟩
Article dans une revue
hal-04026751v1
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Eco-driving: Potential fuel economy for post-manufactured hybrid vehiclesInternational Journal of Electric and Hybrid Vehicles, 2016, 8 (4), pp. 321-334. ⟨10.1504/IJEHV.2016.080730⟩
Article dans une revue
hal-01428842v1
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Eco-driving: An economic or ecologic driving style?Transportation research. Part C, Emerging technologies, 2014, 38, pp.110-121. ⟨10.1016/j.trc.2013.10.013⟩
Article dans une revue
hal-00989724v1
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