Filtrer vos résultats
- 12
- 7
- 17
- 2
- 16
- 5
- 3
- 1
- 1
- 3
- 1
- 2
- 3
- 3
- 4
- 1
- 12
- 7
- 11
- 6
- 2
- 1
- 19
- 10
- 5
- 4
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
19 résultats
|
|
triés par
|
|
Sémantique et contexte en mobilité Opérationnalisation d'un modèle sémantique du contexte pour l'apprentissage en mobilité23es Journées Francophones d'Ingénierie des Connaissances IC 2012, Jun 2012, Paris, France
Communication dans un congrès
hal-00817186v1
|
||
|
Albiziapp: a Web, Collaborative and Gamified Tool Dedicated to Tree mapping and learningGames and Learning Alliance conference (GALA), Nov 2019, Athènes, Greece. pp.287-297, ⟨10.1007/978-3-030-34350-7_28⟩
Communication dans un congrès
hal-02310074v1
|
||
|
Éléments d'état de l'art sur l'extraction et la modélisation de règles formelles à partir de textes légaux34es Journées francophones d'Ingénierie des Connaissances (IC 2023) @ PFIA 2023, Collège SIC (Science de l'Ingénierie des Connaissances) de l'AFIA, Jul 2023, Strasbourg, France. pp.79-84
Communication dans un congrès
hal-04153047v1
|
||
|
Semantic and Contextual Proximities for Informal Learning: The Case Study of Museum VisitsInternational Journal of Computer Applications, 2013, 69 (26), http://www.ijcaonline.org/archives/volume69/number26/12134-8410
Article dans une revue
hal-00925773v1
|
||
Un modèle d'annotation contextualisée pour l'apprentissage en mobilitéEIAH 2011, 2011, Mons, Belgique. pp.43-46
Communication dans un congrès
hal-01056650v1
|
|||
Using semantic similarities to instrument informal learning activities in ubiquitous environmentsICALT 2012, Jul 2012, Italy. pp.618-620
Communication dans un congrès
hal-01056559v1
|
|||
|
Design of a Component-Based Mobile Learning Game Authoring ToolGames and Learning Alliance conference, Dec 2017, Lisbonne, Portugal. pp.208-217
Communication dans un congrès
hal-01635581v1
|
||
|
Ontologies and Rules for Access Control: a Feature Oriented Survey1st Workshop on Collaboration in knowledge discovery and decision making: Applications to sustainable agriculture (DECISIONING 2022), Jun 2022, La Plata, Argentina. pp.1-12
Communication dans un congrès
hal-03762626v1
|
||
|
Lessons Learned from the Development of a Mobile Learning Game Authoring ToolGames and Learning Alliance Conference, GALA, Nov 2019, Athens, Greece. pp.201-210, ⟨10.1007/978-3-030-34350-7_20⟩
Communication dans un congrès
hal-02314683v2
|
||
Why and how to gamify trees inventories.The Albiziapp ExperimentationISPM Conference 2019 : Let the people map, Jun 2019, Espoo, Finland
Communication dans un congrès
hal-02475381v1
|
|||
Distances sémantiques pour l'apprentissage en mobilitéRJC-IA, 2011, France. pp.811-824
Communication dans un congrès
hal-01056652v1
|
|||
|
Design and Use of CALM : an Ubiquitous Environment for Mobile Learning During Museum VisitDigital Heritage 2013, Oct 2013, Marseille, France. http://www.academia.edu/4948860/Digital_technology_and_transmission_of_Intangible_Cultural_Heritage_
Communication dans un congrès
hal-00925808v1
|
||
|
Proximités Sémantiques et Contextuelles pour l'Apprentissage Informel : Application à la Visite de MuséeJournée EIAH&IA 2013, May 2013, Toulouse, France. pp.1
Communication dans un congrès
hal-00825003v1
|
||
A contextualized annotation model for mobile learningICALT 2011, 2011, Athens, Georgia, United States. pp.22-24
Communication dans un congrès
hal-01056654v1
|
|||
|
Meta Serious Game: Supporting Creativity Sessions for Mobile Serious GamesEuropean Conference on Game Based Learning ECGBL, Oct 2016, Paisley, United Kingdom. pp.407-415
Communication dans un congrès
hal-01383204v1
|
||
|
From Idea to Reality: Extensive and Executable Modeling Language for Mobile Learning Games European Conference on Technology Enhanced Learning,, Sep 2016, Lyon, France. pp.428 - 433, ⟨10.1007/978-3-319-45153-4_38⟩
Communication dans un congrès
hal-01383208v1
|
||
|
Vers une modélisation des situations d'apprentissage ubiquitaireTroisièmes Rencontres Jeunes Chercheurs en EIAH, May 2010, Lyon, France. pp.93-98
Communication dans un congrès
hal-00506967v1
|
||
Towards contextualized annotations to improve learning in museumMobile learning: Crossing boundaries in convergent environments, 2011, Germany. pp.145-148
Communication dans un congrès
hal-01056617v1
|
|||
Un modèle sémantique et contextuel pour l'apprentissage informelRevue des Sciences et Technologies de l'Information - Série RIA : Revue d'Intelligence Artificielle, 2012, 26 (3), pp.309-338. ⟨10.3166/ria.26.309-338⟩
Article dans une revue
istex
hal-01056542v1
|