- 4
Présentation
**Associate Professor, Director Master Sales Management & International Business, and Mission Leader Competences & Learning - DEM-UCA Institute**
**IAE Clermont Auvergne School of Management,**
**University Clermont Auvergne**
* * *
"Negotiologist", "Netnographer" and "Online Communities Strategist":
Teaching, research and training in sales competencies, social media and social communities impact on sales processes.
Main goal: contributing to the development of high standards of quality in recruiting, training and building careers for sales people.
Expertise : B2B selling, business negotiation, online communities, social networks.
* * *
Publications
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 4
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 2
|
LA GAMIFICATION POUR APPRENDRE : PERCEPTIONS DES ACTEURS ET PISTES DE DÉVELOPPEMENT@GRH, 2021
Article dans une revue
hal-03180445v1
|
|
Proximité et distance perçues dans la gestion des relations médecins-patients : Application au cas du traitement du cancer du seinK@iros. Revue interdisciplinaire en sciences de l'information et de la communication et civilisations étrangères, , 2019, Numéro spécial "Distance et lien social", 3
Article dans une revue
hal-02383337v1
|
Doctor-Patient Interactions in Cancer Treatment: For an Innovative Marketing Approach to Client Relationships in Services with High Client InvolvementCongrès Global Conference on Services Management (GLOSERV), Oct 2017, Volterra, Italy
Communication dans un congrès
hal-01655816v1
|
Proximité et distance perçues dans la gestion des relations médecins-patients : Application au cas du traitement du cancer du seinDistance et lien social, Presses Universitaires Blaise-Pascal, 2017
Chapitre d'ouvrage
hal-01653404v1
|