Nicolas Barnier
7
Documents
Identifiants chercheurs
- nicolas-barnier
- IdRef : 06965297X
- 0000-0002-8496-6835
- VIAF : 214131825
- Google Scholar : https://scholar.google.fr/citations?user=QkEEAVYAAAAJ&hl=fr
Présentation
Publications
- 7
- 7
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 5
- 2
|
A new multi-commodity flow model to optimize the robustness of the Gate Allocation ProblemTransportation research. Part C, Emerging technologies, 2022, 136, pp.103491. ⟨10.1016/j.trc.2021.103491⟩
Article dans une revue
hal-03632887v1
|
|
Cooperation of combinatorial solvers for en-route conflict resolutionTransportation research. Part C, Emerging technologies, 2020, 114, pp.36-58. ⟨10.1016/j.trc.2020.01.004⟩
Article dans une revue
hal-02733455v1
|
Résolution de Conflits Aériens par Méthodes Exactes et ApprochéesROADEF 2017, 18ème édition du congrès annuel de la Société Française de Recherche Opérationnelle et d'Aide à la Décision, Feb 2017, Metz, France
Communication dans un congrès
hal-01712866v1
|
|
|
Large Scale 3D En-Route Conflict ResolutionATM Seminar, 12th USA/Europe Air Traffic Management R&D Seminar, Jun 2017, Seattle, United States
Communication dans un congrès
hal-01592235v1
|
|
Conflict resolution by speed regulationINAIR 2012, International Conference on Air Transport, Sep 2012, Zilina, Slovakia. pp xxxx
Communication dans un congrès
hal-00938859v1
|
|
Optimized flight level allocation at the continental scaleICRAT 2012, 5th International Conference on Research in Air Transportation, May 2012, Berkeley, United States. pp xxxx
Communication dans un congrès
hal-00938896v1
|
Optimized vertical separation in Europe2012 IEEE/AIAA 31st Digital Avionics Systems Conference (DASC), Oct 2012, Williamsburg, United States. ⟨10.1109/DASC.2012.6383010⟩
Communication dans un congrès
hal-01859786v1
|