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Journal articles2 documents

  • Nathalie Chetcuti-Sperandio, Fabien Delorme, Sylvain Lagrue. On aggregate and comparison functions for Motus/Lingo playing. International Computer Games Association Journal, ICGA, 2018, 40 (3), pp.258-268. ⟨10.3233/ICG-180056⟩. ⟨hal-02133698⟩
  • Nathalie Chetcuti-Sperandio, Sylvain Lagrue. Pondérations, collisions et préservation de la majorité en logique des pénalités. Revue I3 - Information Interaction Intelligence, Cépaduès, 2009, 9 (2). ⟨hal-00869981⟩

Conference papers10 documents

  • Nathalie Chetcuti-Sperandio, Alix Goudyme, Sylvain Lagrue, Tiago de Lima. First Steps for Determining Agent Intention in Dynamic Epistemic Logic. 12th International Conference on Agents and Artificial Intelligence (ICAART 2020), Feb 2020, Valletta, Malta. pp.725-733, ⟨10.5220/0008991207170724⟩. ⟨hal-02946618⟩
  • Sylvain Lagrue, Nathalie Chetcuti-Sperandio, Fabien Delorme, Chau Ma Thi, Duyen Ngo Thi, et al.. An Ontology Web Application-based Annotation Tool for Intangible Culture Heritage Dance Videos. 1st Workshop on Structuring and Understanding of Multimedia heritAge Contents (SUMAC 2019), Oct 2019, Nice, France. pp.75-81, ⟨10.1145/3347317.3357245⟩. ⟨hal-02416149⟩
  • Alix Goudyme, Nathalie Chetcuti-Sperandio, Sylvain Lagrue, Tiago de Lima. Intention et logique épistémique dynamique. Rencontres des Jeunes Chercheurs en Intelligence Artificielle (RJCIA 2019), Jul 2019, Toulouse, France. pp.1-9. ⟨hal-02161427⟩
  • Nathalie Chetcuti-Sperandio, Fabien Delorme, Sylvain Lagrue. Des fonctions d'agrégation et de comparaison pour jouer à Motus. 25èmes Rencontres Francophones sur la Logique Floue et ses Applications (LFA'16), 2016, La Rochelle, Région indéterminée. pp.129-136. ⟨hal-03296025⟩
  • Stéphane Cardon, Nathalie Chetcuti-Sperandio, Fabien Delorme, Sylvain Lagrue. A Markovian Process Modelling for Pickomino. The 7th International Conference on Computers and Games (CG'10), 2011, Kanazawa, Japan. pp.199-210. ⟨hal-00866527⟩
  • Stéphane Cardon, Nathalie Chetcuti-Sperandio, Fabien Delorme, Sylvain Lagrue. Pickomania : un logiciel pour jouer à Pickomino. 17ème congrès francophone sur la Reconnaissance des Formes et l'Intelligence Artificielle (RFIA'10), 2010, Caen, France. pp.895-896. ⟨hal-03296026⟩
  • Stéphane Cardon, Nathalie Chetcuti-Sperandio, Fabien Delorme, Sylvain Lagrue. Décision markovienne appliquée à un jeu de stop ou encore : Pickomino (Heckmeck Am Bratwurmeck). Rencontres francophones sur la logique floue et ses appllications (LFA'09), 2009, Annecy, France. pp.159-166. ⟨hal-03296027⟩
  • Nathalie Chetcuti-Sperandio, Fabien Delorme, Sylvain Lagrue, Denis Stackowiak. Évaluation d'algorithmes de type Monte-Carlo pour Pickomino. Journées Nationales de l'Intelligence Artificielle Fondamentale (IAF'09), 2009, Marseille, Région indéterminée. ⟨hal-03296028⟩
  • Nathalie Chetcuti-Sperandio, Sylvain Lagrue. How to Choose Weightings to Avoid Collisions in a Restricted Penalty Logic. 11th International Conference on Principles of Knowledge Representation and Reasoning (KR'08), 2008, Sydney, Australia. pp.340-347. ⟨hal-00866556⟩
  • Nathalie Chetcuti-Sperandio, Fabien Delorme, Sylvain Lagrue, Denis Stackowiak. Determination and Evaluation of Efficient Strategies for a Stop or Roll Dice Game: Heckmeck am Bratwurmeck (Pickomino). IEEE Symposium on Computational Intelligence and Games(CIG'08, 2008, Australia. pp.175-182. ⟨hal-00801338⟩