- 3
- 2
- 1
MW
Marco Winckler
6
Documents
Présentation
Publications
- 6
- 6
- 5
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 6
- 4
- 3
- 2
- 1
- 2
- 2
- 2
|
Designing Guided User Tasks in VR Embodied ExperiencesProceedings of the ACM on Human-Computer Interaction , 2022, 6 (158), pp.1-24. ⟨10.1145/3532208⟩
Article dans une revue
hal-03635452v2
|
|
An Integrated Framework for Understanding Multimodal Embodied Experiences in Interactive Virtual Reality2023 IMX - ACM International Conference on Interactive Media Experiences, Jun 2023, Nantes, France. https://dl.acm.org/conference/imx, ⟨10.1145/3573381.3596150⟩
Communication dans un congrès
hal-04102737v2
|
|
Research Proposal: Analyzing and Understanding Embodied Interactions in Virtual Reality SystemsACM MMSys 2022 - 13th ACM Multimedia Systems Conference, Jun 2022, Athlone, Ireland. ⟨10.1145/3524273.3533928⟩
Communication dans un congrès
hal-03698833v1
|
|
Création de jeux sérieux à l'aide d'un langage dédié pour des expériences incarnées en réalité virtuelleLes journées Françaises de l'Informatique Graphique, Nov 2021, Biot, France
Communication dans un congrès
hal-03464373v1
|
|
Creating a virtual reality serious game using a domain specific language for interactive 3D environmentsIMX 2021 - XR in Games, Jun 2021, New York, United States
Communication dans un congrès
hal-03464417v1
|
|
Exploring, walking, and interacting in virtual reality with simulated low vision: a living contextual dataset2023
Pré-publication, Document de travail
hal-04429351v1
|