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Lucie Sirieix
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Documents
Identifiants chercheurs
- lucie-sirieix
- 0000-0002-3290-1538
- IdRef : 067349234
Présentation
Publications
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The facets of consumer-based food label equity: Measurement, structure and managerial relevanceJournal of retailing and consumer services, 2022, 65, pp.102838. ⟨10.1016/j.jretconser.2021.102838⟩
Article dans une revue
hal-03466653v1
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Adopting waste-prevention routines: the role of consumer concern for food wasteAppetite, 2021, 163, pp.105188. ⟨10.1016/j.appet.2021.105188⟩
Article dans une revue
hal-03169581v1
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Means-end chains analyses of fish consumption in Denmark and France: a multidimensional perspectiveJournal of Euromarketing, 2000, 8 (1-2), pp.15-27. ⟨10.1300/J037v08n01_02⟩
Article dans une revue
hal-02694828v1
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Comparaison de chaînages cognitifs : une perspective interculturelle3. Atelier GRAAL-Conso, 1999, Montpellier, France
Communication dans un congrès
hal-02769547v1
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Comparing means-end-hierarchies : a multidimensional perspective applied to a cross-cultural context27. EMAC Conference : Marketing. Research and practice, May 1998, Stochholm, Sweden. 23 p
Communication dans un congrès
hal-02834812v1
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Mie en place d'une segmentation par la méthode des chaînages cognitifs : une application à la consommation de poissonSéminaire : Economie et mercatique alimentaires, Jun 1997, Clermont-Ferrand, France. 15 p
Communication dans un congrès
hal-02835218v1
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A comparison of fish-consumption in Denmark and France : a means-end perspective6. Symposium on Cross-cultural consumer and business studies, Dec 1997, Honolulu, United States. 6 p
Communication dans un congrès
hal-02834701v1
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