Recherche - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu

Filtrer vos résultats

4 résultats

User-centered evaluation of Discord in midwifery education during the COVID-19 pandemic: Analysis of the adaptation of the tool to student needs

Di Marco Lionel
European Journal of Midwifery, 2021, 5 (November), pp.1-6. ⟨10.18332/ejm/142638⟩
Article dans une revue hal-03416136v1

Approche du vécu des hommes lors d’une interruption médicale de grossesse à l’hôpital couple-enfant de Grenoble : une analyse qualitative

C. Ribaillier , A. Poizat , Di Marco Lionel
La Revue Sage-Femme, 2018, 17 (5), pp.203-207
Article dans une revue hal-02007677v1

Consequences of Switching to Blended Learning: The Grenoble Medical School Key Element

Sahal Houssein , Di Marco Lionel , Carole Schwebel , Vanda Luengo , Patrice Morand , et al.
Medical Informatics Europe, Apr 2018, Gothenburg, Sweden. pp.356 - 360
Communication dans un congrès hal-01774648v1

Blended Learning for French Health Students: Does Acceptance of a Learning Management System Influence Students’ Self-Efficacy?

Di Marco Lionel , Hassina El Kechai , Donald K Martin , Pierre Gillois
MEDINFO 2019: Health and Wellbeing e-Networks for All L. Ohno-Machado and B. Séroussi (Eds.) © 2019 International Medical Informatics Association (IMIA) and IOS Press, 2019, ⟨10.3233/SHTI190410⟩
Article dans une revue hal-02472386v1