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12 résultats
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Retailer brand equity : an approach based on store image15ème colloque Etienne Thil sur la distribution, Nov 2012, Lille, France
Communication dans un congrès
halshs-00867697v1
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Modèles d'équations structurelles Partial Least Squares (PLS-SEM)Presse Universitaire de Provence (PUP). Édition Presses Universitaires de Provence (PUP), (3é éd.)., 2022, 9791032003787
Ouvrages
hal-03782748v1
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The retailer brand equity in an omnichannel context21st International Colloquium in Relationship Marketing (ICRM) - "Looking back-moving forward", Sep 2013, Rennes, France. CD proceedings
Communication dans un congrès
halshs-00880636v1
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Retailing mixRetailing, Dunod, pp.139-163, 2018, 9782100778232
Chapitre d'ouvrage
halshs-02023454v1
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Marketing du point de venteRetailing, Dunod, pp.187-210, 2018, 9782100778232
Chapitre d'ouvrage
halshs-02023764v1
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Les dimensions créatrices de valeur pour le distributeurRetailing et localisation. Une approche multidisciplinaire. Ed; Rozenn Perrigot., 2018
Chapitre d'ouvrage
hal-02394567v1
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Definition, conceptualization and measurement of consumer-based retailer brand equityJournal of retailing and consumer services, 2019, 50, pp.73-84. ⟨10.1016/j.jretconser.2019.04.022⟩
Article dans une revue
halshs-02265063v1
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Valoriser le commerce responsable par les métaphores conceptuelles Résultats expérimentaux sur les offres équitablesRevue Française de Gestion, 2021, 47 (301), pp.93-111. ⟨10.3166/rfg.2021.00587⟩
Article dans une revue
hal-03719899v1
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Are you up for fair-trade products? Vertical dimension as a metaphorical representation of virtuous consumptionJournal of Business Research, 2021, 135, pp.508-518. ⟨10.1016/j.jbusres.2021.06.050⟩
Article dans une revue
hal-03331808v1
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Sense of belonging and commitment to a community-supported fishery. The case of Yeu Island, FranceReview of Agricultural, Food and Environmental Studies, 2020, 101 (4), pp.439-459. ⟨10.1007/s41130-020-00101-3⟩
Article dans une revue
hal-02875497v1
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How to Link Retail Brands to Retailer Profitability?EAERCD Conference 2011, Jun 2011, Parma, Italy. 21 p
Communication dans un congrès
halshs-00628965v1
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Retailer brand equity : an approach based on store image2012 AMS world marketing congress - Cultural perspectives in marketing, Aug 2012, Atlanta, United States
Communication dans un congrès
halshs-00763118v1
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