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14 résultats
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triés par
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Rendu multi-échelle de pluie et interaction avec l'environnement naturelAFIG'2015, 2015, Lyon, France
Communication dans un congrès
hal-01296427v1
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Local spot noise for procedural surface details synthesisComputers and Graphics, 2019, 85, pp.92-99. ⟨10.1016/j.cag.2019.10.003⟩
Article dans une revue
hal-02368110v1
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Local random-phase noise for procedural texturingSIGGRAPH Asia 2014, 03-06 décembre 2014, Shenzen, China, Dec 2014, Shenzen, China. ⟨10.1145/2661229.2661249⟩
Communication dans un congrès
hal-03245634v1
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Point-based rendering of treesEurographics Workshop on Natural Phenomena, ACM/SIGGRAPH, Aug 2005, Dublin, Ireland. pp.67-72, ⟨10.2312/NPH/NPH05/067-072⟩
Communication dans un congrès
inria-00537448v1
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A phenomenological model for throughfall rendering in real-timeComputer Graphics Forum, 2016, 35 (4), pp.13-23. ⟨10.1111/cgf.12945⟩
Article dans une revue
istex
hal-02378238v1
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Multi-scale Assemblage for Procedural TexturingComputer Graphics Forum, 2012, 31 (7), pp.2117-2126. ⟨10.1111/j.1467-8659.2012.03204.x⟩
Article dans une revue
hal-00765970v1
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Volumetric Spot Noise for Procedural 3D Shell Texture SynthesisComputer Graphics and Visual Computing (CGVC), 2016
Article dans une revue
hal-02413269v1
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An Image-Based Approach for Stochastic Volumetric and Procedural DetailsComputer Graphics Forum, 2010, 29 (4), p. 1411-1419
Article dans une revue
hal-00546527v1
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Programmation Bayésienne de Robots : Poursuite et fuite de plusiers cibles mobiles[Technical Report] 2003
Rapport
inria-00182140v1
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A multiscale model for rain rendering in real-timeComputers and Graphics, 2015, 50, pp.61-70
Article dans une revue
hal-01295379v1
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Local random-phase noise for procedural texturingACM Transactions on Graphics, 2014, 33 (6), pp.195:1-195:11
Article dans une revue
hal-01295389v1
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Porous Flow and Sediment Transport Simulation for Physically-Based Weathering2022
Pré-publication, Document de travail
hal-03696332v1
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Multiple Kernels Noise for Improved Procedural TexturingThe Visual Computer, 2012, 28 (6-8), pp.679-689. ⟨10.1007/s00371-012-0711-2⟩
Article dans une revue
istex
hal-00766595v1
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Procedural Texture Synthesis by Locally Controlled Spot NoiseComputer Science Research Notes, 2016, 24th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision WSCG 2016 Plzen, Czech Republic May 30 – June 3, 2016 Proceedings, 2601, pp.71-79
Article dans une revue
hal-02413318v1
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