Gérard Assayag
10
Documents
Publications
- 10
- 4
- 3
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 2
- 1
- 4
|
ImproteK: introducing scenarios into human-computer music improvisationACM Computers in Entertainment, 2017, ⟨10.1145/3022635⟩
Article dans une revue
hal-01380163v1
|
|
A posthumous improvisation by Toots ThielemansToots Thielemans (1922-2016). A Century of Music across Europe and America, May 2022, Bruxelles, Belgium
Communication dans un congrès
hal-03565439v2
|
|
GUIDER L'IMPROVISATION MUSICALE HOMME-MACHINE : UNE SYNTHÈSE SUR LE SYSTÈME IMPROTEKJournées d'Informatique Musicale, Mar 2016, Albi, France
Communication dans un congrès
hal-03126578v1
|
|
Guider l'improvisation musicale homme-machine : une synthèse sur le système ImproteKJournées d'Informatiques Musicales (JIM) 2016, GMEA - Labri, Mar 2016, Albi, France
Communication dans un congrès
hal-01361233v1
|
|
Guided improvisation as dynamic calls to an offline modelSound and Music Computing (SMC), Jul 2015, Maynooth, Ireland
Communication dans un congrès
hal-01184642v1
|
|
Omax Brothers : a Dynamic Topology of Agents for Improvization LearningWorkshop on Audio and Music Computing for Multimedia, ACM Multimedia 2006, Oct 2006, Santa Barbara, United States. pp.1-1
Communication dans un congrès
hal-01161351v1
|
|
Improvisation et réinjection stylistiquesLe feed-back dans la création musicale contemporaine - Rencontres musicales pluri-disciplinaires, Mar 2006, Lyon, France. pp.1-1
Communication dans un congrès
hal-01161350v1
|
|
OMAX Brothers: A Dynamic Topology of Agents for Improvisation LearningACM Multimedia Workshop on Audio and Music Computing for Multimedia, 2006, Santa Barbara, United States
Communication dans un congrès
hal-00839075v1
|
|
OMax-OfonSound and Music Computing (SMC) 2006, May 2006, Marseille, France. pp.1-1
Communication dans un congrès
hal-01161346v1
|
Artisticiel / Cyber-ImprovisationsAssociation Improvisation Musicale et Technologie. Phonofaune, 2021, Dialogiques d'Uzeste, Bernard Lubat
Ouvrages
hal-03542917v1
|