Filtrer vos résultats
- 3
- 2
- 3
- 1
- 1
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 4
- 1
- 5
- 5
- 4
- 4
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
5 résultats
|
|
triés par
|
Progressive Compression of Arbitrary Textured MeshesComputer Graphics Forum, 2016, 35 (7), pp.475 - 484. ⟨10.1111/cgf.13044⟩
Article dans une revue
istex
hal-01376105v1
|
|||
Compression Progressive Générique de Maillages SurfaciquesReims Image, Nov 2014, Reims, France. pp.1-8
Communication dans un congrès
hal-01313187v1
|
|||
Progressive streaming of textured 3D models in a web browserACM SIGGRAPH Symposium on Interactive 3D Graphics and Games, Feb 2016, Redmond, Washington, United States
Poster de conférence
hal-01648970v1
|
|||
|
Multi-criteria adaptation of physical simulationsEurographics Workshop on Virtual Reality Interaction and Physical Simulation (VRIPHYS 2013), Nov 2013, Lille, France. pp.1-4
Communication dans un congrès
hal-00949836v1
|
||
|
Progressive compression of generic surface meshesComputer Graphics International 2015 (CGI'15), Jun 2015, Strasbourg, France. 4 p
Communication dans un congrès
hal-01191857v1
|