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Développement d'un dessert végétal innovant à base de légumineuses (enfant de 12 à 18 mois)
Marie Dufrechou
,
Edmée Bertin
,
Fanny Thomas
3ème Rencontres Francophones Légumineuses, Angers, 24-26 février 2021, Feb 2021, Angers, France
Poster de conférence
hal-03252525v1
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L'impact de l'ajout de relief sur un support publicitaire d'un produit alimentaire hédoniste
Fanny Thomas
,
Bruno Ferreira
,
Sonia Capelli
9ème Journée AFM du Marketing Agroalimentaire, Sep 2013, montpellier, France
Communication dans un congrès
hal-00905570v2
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The effect of the number of ingredient images on package evaluation and product choice
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
Article dans une revue
hal-01832083v1
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Is my baby's snack of good quality? Effect of the ingredient images size on the front of packaging
Fanny Thomas
,
Gaelle Pantin-Sohier
,
Betina Piqueras-Fiszman
Eurosense 2020, Dec 2020, Rotterdam, Netherlands
Poster de conférence
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« Il vaut mieux les voir en peinture ! » : Le rôle de la représentation visuelle des insectes sur le packaging dans l’acceptation de l’entomophagie
C. Gallen
,
Valérie Hemar-Nicolas
,
Gaëlle Pantin-Sohier
,
Fanny Thomas
39ème Congrès de l’Association Française de Marketing, Vannes, Université Bretagne Sud, May 2023, Vannes, France. pp.1759-1771
Communication dans un congrès
hal-04144408v1
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Cognitive load and visual cues complexity: effects on consumers’ attitude
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
European Marketing Academy-EMAC, May 2015, Leuven, Belgium. 44ième conference de l’European Marketing Academy, 26-29 mai, Leuven, Belgique, 2015
Poster de conférence
halshs-01219426v1
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De gros fruits pour faire envie ! L’influence de la taille des ingrédients sur les emballages sur la perception des produits
Fanny Thomas
,
Gaelle Pantin-Sohier
,
Piqueras-Fiszman Betina
Journées Normandes de Recherche sur la Consommation, Nov 2021, Rouen, France
Communication dans un congrès
hal-03539864v1
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L'impact d'un packaging simple sur la perception du produit
Fanny Thomas
14ième Colloque Doctoral de l'Association Française de Marketing, 13 et 14 mai 2014 à Montpellier, May 2014, Montpellier, France. pp.non connue
Communication dans un congrès
hal-00998140v1
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The role of culture in the effectiveness of environmental appeals to reduce unsustainable meat consumption
Béatrice Parguel
,
Karine Charry
,
Gaëlle Pantin-Sohier
,
Fanny Thomas
GMC 2023 Global Marketing Conference at Seoul, Jul 2023, Seoul, South Korea
Communication dans un congrès
hal-04505090v1
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Does the number of ingredients depicted on food packaging impact information processing and product judgment?
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
European Marketing Academy-EMAC, May 2017, Groningen, Netherlands
Communication dans un congrès
halshs-01654164v1
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Increasing purchase intention while limiting binge‐eating: The role of repeating the same flavor‐giving ingredient image on a front of package
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
Article dans une revue
hal-04129509v1
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Big is more: ingredient size bias perception on product evaluation
Fanny Thomas
,
Gaelle Pantin-Sohier
,
Piqueras-Fiszman Betina
21th International Marketing Trends Conference, Jan 2022, Roma, Italy
Communication dans un congrès
hal-03539852v1
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Ce produit a du goût ! L’influence de la taille des ingrédients sur les emballages sur l’évaluation du produit selon le positionnement gourmand (vs. Sain)
Fanny Thomas
,
Matthias Guillet
,
Gaelle Pantin-Sohier
,
Betina Piqueras-Fiszman
13è Journées de Recherche Normandes sur la Consommation, Nov 2022, Le Havre, France
Communication dans un congrès
hal-03919967v1
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The effect of ingredient images on baby food packaging on healthiness perception, attitude and purchase intention
Fanny Thomas
,
Piqueras-Fiszman Betina
,
Gaelle Pantin-Sohier
36ème Congrès de l’Association Française de Marketing (AFM), May 2020, Biarritz, France
Communication dans un congrès
hal-02526933v1
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Concreteness level of insect representation on insect food packagings and its effect on product preference and evaluation
Fanny Thomas
,
Paul Richard
,
Florian Focone
,
Gaelle Pantin-Sohier
,
Didier Marquis
,
et al.
Insect to Feed the Word, Jun 2022, Québec, Canada
Poster de conférence
hal-03812143v1
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L’effet du nombre d’images d’ingrédients sur l’évaluation de l’emballage et le choix du produit
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
Article dans une revue
hal-01832090v1
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Communication in relief: should we embosse the brand or the product?
Sonia Capelli
,
Fanny Thomas
,
Bruno Ferreira
18th AMS World Congress, Jul 2015, Bari, Italy
Communication dans un congrès
halshs-01128544v1
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DOES THE NUMBER OF INGREDIENTS DEPICTED ON FOOD PACKAGING IMPACT INFORMATION PROCESSING, MENTAL TASTE IMAGERY AND PRODUCT CHOICE?
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
Association française du Marketing, May 2017, Tours, France
Communication dans un congrès
halshs-01654160v1
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To look tasty, let's show the ingredients! Effects of ingredient images on implicit tasty–healthy associations for packaged products
Sonia Capelli
,
Fanny Thomas
Article dans une revue
hal-02528287v1
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The effect of ingredient images on baby food packaging on healthiness perception, attitude and purchase intention
Fanny Thomas
,
Piqueras-Fiszman Betina
,
Gaelle Pantin-Sohier
Annual Conference of the Academy of Marketing Science (AMS), May 2020, Coral Gables, United States
Communication dans un congrès
hal-02526939v1
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Pourquoi faire simple quand on peut faire compliqué ? La perception d'un packaging alimentaire en fonction de son niveau de complexité.
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
30è Congrès International de l'AFM à Montpellier, 14-16 mai 2014, May 2014, Montpellier, France. pp.30è Congrès International de l'AFM
Communication dans un congrès
hal-00976038v1
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C'est simple quand j'y réfléchis! L'impact du nombre d'informations visuelles présentées sur un pack en fonction du niveau de charge cognitive
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
31ième Congrès de l'Association Française du Marketing, AFM, May 2015, Marrakech, Morocco
Communication dans un congrès
hal-01152486v1
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L’effet des images d’ingrédients aromatiques sur l’évaluation et la consommation du produit
Fanny Thomas
,
Sonia Capelli
Association Française du Marketing, May 2019, Le Havre, France
Communication dans un congrès
hal-02418853v1
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Realistic or not ? The influence of insect depiction to promote entomophagy
C. Gallen
,
Valérie Hémar-Nicolas
,
Gaëlle Pantin-Sohier
,
Fanny Thomas
15th Pangborn Sensory Science Symposium, Elsevier, Aug 2023, Nantes, France
Communication dans un congrès
hal-04439200v1
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Is my baby’s snack of good quality? Effect of the ingredient images size on the front of packaging
Fanny Thomas
,
Gaelle Pantin-Sohier
,
Piqueras-Fiszman Betina
9th European Conference on Sensory and Consumer Research, Dec 2020, Rotterdam, France
Communication dans un congrès
hal-03252790v1
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