FABIENNE CHAMEROY
fabienne chameroy
27
Documents
Publications
The Impact of Omnichannel Strategies on Franchisee-Franchisor Relationship QualityAcademy of Marketing Science Annual Conference, May 2023, New Orleans, United States
Communication dans un congrès
hal-04145180v1
|
|
|
Omnicanal dans les réseaux de franchise : un état des lieux26ème Colloque Etienne Thil, Université de Tours, Oct 2023, Rouen (FR), France
Communication dans un congrès
hal-04253871v1
|
Franchisor practices for optimal omnichannel deployment in franchising networksInternational Society Of Franchising, Jun 2023, Rennes, France
Communication dans un congrès
hal-04145179v1
|
|
|
The impact of omnichannel strategies on franchisee-franchisor relationship qualityAcademy of Marketing Science annual Conference, Academy of Marketing Science, May 2023, NEW ORLEANS, United States
Communication dans un congrès
hal-04432922v1
|
|
Omnichannel strategies and franchisee-franchisor relationship qualityInternational Conference on Economics and Management of Networks, University of Palermo, Sep 2023, Palermo, Italy
Communication dans un congrès
hal-04253849v1
|
Collaborative Consumption Platforms: Modeling the Antecedents and Effects of the Three Dimensions of TrustEMAC Annual Conference, May 2020, Budapest, Hungary
Communication dans un congrès
hal-03556389v1
|
|
Revisiting Trust in a Collaborative Consumption Platform: Conceptualization of an Alternative Composite Hierarchical Index of TrustEMAC Annual Conference, May 2019, Hamburg, Germany
Communication dans un congrès
hal-03556405v1
|
|
Reconsidering Trust in the Context of the Sharing Economy: Conceptualization of an Alternative Composite Hierarchical Index of Trust on a Collaborative Consumption PlatformInternational Research Seminar on Marketing Communication and Consumer Behavior,46th La Londe Conference, Jun 2019, La Londe Les Maures, France
Communication dans un congrès
hal-03562888v1
|
|
The sharing economy; what makes it attractive for consummers?XXVI International RESER Conference, University of Naples Federico II, Sep 2016, Napoli, Italie
Communication dans un congrès
hal-01477865v1
|
|
Exploring the Adaptation of International Franchise RelationshipsEMAC Annual Conference, May 2015, Leuven, Belgium
Communication dans un congrès
hal-03556740v1
|
|
|
Les labels sont-ils des marques ? Construction d’un cadre conceptuel pour les labels à partir de l’avis d’experts en marketing30ème congrès de l' Association Française du Marketing, May 2014, Montpellier, France
Communication dans un congrès
hal-03556743v1
|
L’impact de la visite d’une exposition muséale sur la recommandation du musée : le rôle central de l’expertise des visiteursRESER (European Association for Research in Services), Sep 2013, Aix-en-Provence, France
Communication dans un congrès
hal-03556751v1
|
|
Does any kind of Seal of Guarantee have Impact on Consumer Behavior?9th International Marketing Trends Conference, Jan 2010, Venise, Italy
Communication dans un congrès
hal-03556784v1
|
Représentations de l’organisation, explication de la performance et interdépendance des décisionsGérald Naro; Denis Travaillé. Mélanges en l’honneur du professeur Yves Dupuy-Les systèmes de gestion entre simplification et complexification, Economica, pp.397, 2015
Chapitre d'ouvrage
hal-03556827v1
|
Les labels ont-ils des effets sur les attitudes du consommateur ?2010
Pré-publication, Document de travail
hal-03556792v1
|
Consommation collaborative et désintermédiation, menace ou source d'opportunité pour la franchise : les réseaux de franchise face aux nouveaux collaborateurs.[Rapport de recherche] Aix-Marseille Université et Fédération française de la Franchise. 2017
Rapport
hal-02091354v1
|
|
|
L’internationalisation des réseaux de franchise : Processus et clefs de succès[Rapport de recherche] Fédération Française de la Franchise (FFF). 2013
Rapport
hal-03563058v1
|
Les effets du label sur la qualité perçue, les relations à la marque et le consentement à payerSciences de l'Homme et Société. IAE Aix-en-Provence, Aix Marseille Université, 2013. Français. ⟨NNT : ⟩
Thèse
tel-03556912v1
|