Filtrer vos résultats
- 45
- 42
- 1
- 49
- 32
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 86
- 3
- 1
- 7
- 5
- 2
- 9
- 6
- 5
- 3
- 5
- 2
- 2
- 4
- 3
- 3
- 5
- 3
- 5
- 2
- 6
- 4
- 5
- 1
- 1
- 76
- 11
- 1
- 87
- 16
- 13
- 9
- 7
- 6
- 4
- 3
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 88
- 53
- 47
- 13
- 13
- 13
- 12
- 11
- 7
- 7
- 6
- 6
- 6
- 5
- 5
- 5
- 5
- 5
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 3
- 3
- 3
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
88 résultats
|
Data-driven Authoring of Large-scale EcosystemsACM Transactions on Graphics, 2020, ⟨10.1145/3414685.3417848⟩
Article dans une revue
hal-03007259v1
|
||
|
Real-Time Hyper-Amplification of PlanetsThe Visual Computer, In press, ⟨10.1007/s00371-020-01923-4⟩
Article dans une revue
hal-02967067v1
|
||
Modeling Autumn SceneriesEurographics 2006, short Papers., 2006, Vienna, Austria
Communication dans un congrès
hal-01303572v1
|
|||
The HybridTree: A Hybrid Constructive Shape Representation for Free-Form ModelingSpringer. Heterogeneous Objects Modelling and Applications, pp.60-89, 2008
Chapitre d'ouvrage
hal-01582269v1
|
|||
Synthesizing Geologically Coherent Cave NetworksJournées Françaises de l'Informatique Graphique JFIG 2021, 2021, Nice Sophia-Antipolis, France
Communication dans un congrès
hal-03952188v1
|
|||
|
Patch-based Terrain SynthesisInternational Conference on Computer Graphics Theory and Applications, Mar 2015, Berlin, France. 6 p., ⟨10.5220/0005360201890194⟩
Communication dans un congrès
hal-01713220v1
|
||
Feature based terrain generation using diffusion equationComputer Graphics Forum, 2010, 7, 29, pp.2179-2186. ⟨10.1111/j.1467-8659.2010.01806.x⟩
Article dans une revue
istex
hal-01381590v1
|
|||
|
Interactive Authoring of Terrain using Diffusion ModelsComputer Graphics Forum, 2023, ⟨10.1111/cgf.14941⟩
Article dans une revue
hal-04324336v1
|
||
|
Large-scale terrain authoring through interactive erosion simulationACM Transactions on Graphics, In press, 42 (5), pp.15. ⟨10.1145/3592787⟩
Article dans une revue
hal-04049125v1
|
||
Authoring and Simulating Meandering RiversJFIG, Nov 2023, Montpellier, France. Article No.: 239, pp 1-14
Communication dans un congrès
hal-04360953v1
|
|||
Semi-Procedural Textures Using Point Process Texture Basis FunctionsJournées Françaises d'Informatique Graphique, Nov 2020, En visio, France
Communication dans un congrès
hal-03083276v1
|
|||
The HybridTree: Mixing Skeletal Implicit Surfaces, Triangle Meshes and Point Sets in a Free-form Modeling SystemGraphical Models, 2006, 1, 68, pp.42-64
Article dans une revue
hal-01581631v1
|
|||
Dendry: A Procedural Model for Dendritic PatternsThe ACM SIGGRAPH Symposium on Interactive 3D Graphics and Games, May 2019, Montreal, Canada. pp.1-9
Communication dans un congrès
hal-02150651v1
|
|||
|
Interactive Example-Based Terrain Authoring with Conditional Generative Adversarial NetworksACM Transactions on Graphics, 2017, 36 (6)
Article dans une revue
hal-01583706v3
|
||
Fast processing of triangle meshes using triangle fansShape Modelling International, Jun 2005, Cambridge, United States. pp.328-333
Communication dans un congrès
hal-01581376v1
|
|||
Toward an efficient triangle-based spherical harmonics representation of 3D objectsComputer Aided Geometric Design, 2008, 8, 25, pp.561-575
Article dans une revue
hal-01503809v1
|
|||
|
Modélisation procédurale de nuages multigenreJournées Françaises d'Informatique Graphique (j.FIG), Oct 2017, Rennes, France
Communication dans un congrès
hal-01813228v1
|
||
|
Procedural Modeling of Cracks and FracturesShape Modelling International (Short Paper ), 2004, Genova, Italy. pp.346-349
Communication dans un congrès
inria-00510168v1
|
||
|
Gradient Terrain AuthoringComputer Graphics Forum, 2022, 41 (2), pp.85-95. ⟨10.1111/cgf.14460⟩
Article dans une revue
hal-03577171v1
|
||
|
Modeling Rocky Scenery using Implicit BlocksThe Visual Computer, 2020, 36 (10), pp.2251-2261. ⟨10.1007/s00371-020-01905-6⟩
Article dans une revue
hal-02926218v2
|
||
Efficient spherical harmonics representation of 3D objectsPacific Graphics, Oct 2007, Maui, United States. pp.248-257
Communication dans un congrès
hal-01581388v1
|
|||
Interactive implicit modeling with hierarchical spatial cachingShape Modelling International, Jun 2005, Cambridge, United States. pp.104-113
Communication dans un congrès
hal-01581648v1
|
|||
Simulating How Salt Decay Ages BuildingsIEEE Computer Graphics and Applications, 2012, 32 (2), pp.44-54. ⟨10.1109/MCG.2011.107⟩
Article dans une revue
hal-00682770v1
|
|||
|
Environmental Objects for Authoring Procedural ScenesComputer Graphics Forum, 2016, 35 (1), pp.296-308 ⟨10.1111/cgf.12726⟩
Article dans une revue
hal-01250526v1
|
||
Modélisation de formes complexes2006
Pré-publication, Document de travail
hal-01478603v1
|
|||
Landscape Specification ResizingCLEI, Sep 2014, Montevideo, Uruguay. pp.1-10
Communication dans un congrès
hal-01301096v1
|
|||
|
Procedural Generation of Villages on Arbitrary TerrainsThe Visual Computer, 2012, 28 (6-8), pp.809-818. ⟨10.1007/s00371-012-0699-7⟩
Article dans une revue
istex
hal-00694525v1
|
||
|
Sculpting Mountains: Interactive Terrain Modeling Based on Subsurface GeologyIEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics, 2018, 24 (5), pp.1756-1769. ⟨10.1109/TVCG.2017.2689022⟩
Article dans une revue
hal-01517343v1
|
||
|
PTRM: Perceived Terrain Realism MetricACM Transactions on Applied Perception, 2022, ⟨10.1145/3514244⟩
Article dans une revue
hal-03695473v1
|
||
|
Procedural Generation of Rock Piles Using Aperiodic TilingComputer Graphics Forum, 2009, 28 (7), pp.1801-1809. ⟨10.1111/j.1467-8659.2009.01557.x⟩
Article dans une revue
hal-00463273v1
|