Filtrer vos résultats
- 45
- 42
- 1
- 49
- 32
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 86
- 3
- 1
- 7
- 5
- 2
- 9
- 6
- 5
- 3
- 5
- 2
- 2
- 4
- 3
- 3
- 5
- 3
- 5
- 2
- 6
- 4
- 5
- 1
- 1
- 76
- 11
- 1
- 87
- 16
- 13
- 9
- 7
- 6
- 4
- 3
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 88
- 53
- 47
- 13
- 13
- 13
- 12
- 11
- 7
- 7
- 6
- 6
- 6
- 5
- 5
- 5
- 5
- 5
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 3
- 3
- 3
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
88 résultats
|
Data-driven Authoring of Large-scale EcosystemsACM Transactions on Graphics, 2020, ⟨10.1145/3414685.3417848⟩
Article dans une revue
hal-03007259v1
|
||
|
Patch-based Terrain SynthesisInternational Conference on Computer Graphics Theory and Applications, Mar 2015, Berlin, France. 6 p., ⟨10.5220/0005360201890194⟩
Communication dans un congrès
hal-01713220v1
|
||
|
Real-Time Hyper-Amplification of PlanetsThe Visual Computer, In press, ⟨10.1007/s00371-020-01923-4⟩
Article dans une revue
hal-02967067v1
|
||
Feature based terrain generation using diffusion equationComputer Graphics Forum, 2010, 7, 29, pp.2179-2186. ⟨10.1111/j.1467-8659.2010.01806.x⟩
Article dans une revue
istex
hal-01381590v1
|
|||
Modeling Autumn SceneriesEurographics 2006, short Papers., 2006, Vienna, Austria
Communication dans un congrès
hal-01303572v1
|
|||
The HybridTree: A Hybrid Constructive Shape Representation for Free-Form ModelingSpringer. Heterogeneous Objects Modelling and Applications, pp.60-89, 2008
Chapitre d'ouvrage
hal-01582269v1
|
|||
Synthesizing Geologically Coherent Cave NetworksJournées Françaises de l'Informatique Graphique JFIG 2021, 2021, Nice Sophia-Antipolis, France
Communication dans un congrès
hal-03952188v1
|
|||
The HybridTree: Mixing Skeletal Implicit Surfaces, Triangle Meshes and Point Sets in a Free-form Modeling SystemGraphical Models, 2006, 1, 68, pp.42-64
Article dans une revue
hal-01581631v1
|
|||
Toward an efficient triangle-based spherical harmonics representation of 3D objectsComputer Aided Geometric Design, 2008, 8, 25, pp.561-575
Article dans une revue
hal-01503809v1
|
|||
Fast processing of triangle meshes using triangle fansShape Modelling International, Jun 2005, Cambridge, United States. pp.328-333
Communication dans un congrès
hal-01581376v1
|
|||
|
Procedural Modeling of Cracks and FracturesShape Modelling International (Short Paper ), 2004, Genova, Italy. pp.346-349
Communication dans un congrès
inria-00510168v1
|
||
|
Interactive Authoring of Terrain using Diffusion ModelsComputer Graphics Forum, 2023, ⟨10.1111/cgf.14941⟩
Article dans une revue
hal-04324336v1
|
||
|
Interactive Example-Based Terrain Authoring with Conditional Generative Adversarial NetworksACM Transactions on Graphics, 2017, 36 (6)
Article dans une revue
hal-01583706v3
|
||
|
Large-scale terrain authoring through interactive erosion simulationACM Transactions on Graphics, In press, 42 (5), pp.15. ⟨10.1145/3592787⟩
Article dans une revue
hal-04049125v1
|
||
Semi-Procedural Textures Using Point Process Texture Basis FunctionsJournées Françaises d'Informatique Graphique, Nov 2020, En visio, France
Communication dans un congrès
hal-03083276v1
|
|||
|
Modélisation procédurale de nuages multigenreJournées Françaises d'Informatique Graphique (j.FIG), Oct 2017, Rennes, France
Communication dans un congrès
hal-01813228v1
|
||
Authoring and Simulating Meandering RiversJFIG, Nov 2023, Montpellier, France. Article No.: 239, pp 1-14
Communication dans un congrès
hal-04360953v1
|
|||
Dendry: A Procedural Model for Dendritic PatternsThe ACM SIGGRAPH Symposium on Interactive 3D Graphics and Games, May 2019, Montreal, Canada. pp.1-9
Communication dans un congrès
hal-02150651v1
|
|||
A Hybrid Shape Representation for Free-form ModelingShape Modeling International, Jun 2004, Genova, Italy. pp.7-18
Communication dans un congrès
hal-01582265v1
|
|||
A framework for modeling, animating and morphing textured implicit modelsGraphical Models, 2005, 3, 67, pp.166-188
Article dans une revue
hal-01582266v1
|
|||
|
Orometry-based Terrain Analysis and SynthesisACM Transactions on Graphics, 2019, 38 (6), ⟨10.1145/3355089.3356535⟩
Article dans une revue
hal-02326472v1
|
||
|
PTRM: Perceived Terrain Realism MetricACM Transactions on Applied Perception, 2022, ⟨10.1145/3514244⟩
Article dans une revue
hal-03695473v1
|
||
|
Terrain Generation Using Procedural Models Based on HydrologyACM Transactions on Graphics, 2013, 4, 32, pp.143:1-143:13. ⟨10.1145/2461912.2461996⟩
Article dans une revue
hal-01339224v1
|
||
|
Authoring Landscapes by Combining Ecosystem and Terrain Erosion SimulationACM Transactions on Graphics, 2017, 36 (4), pp.134. ⟨10.1145/3072959.3073667⟩
Article dans une revue
hal-01518967v1
|
||
Changements d’apparences au cours des saisonsAFIG, Nov 2013, Limoges, France
Communication dans un congrès
hal-01250529v1
|
|||
Modeling Rocky Scenery using Implicit BlocksJFIG, Nov 2020, Nancy, France
Communication dans un congrès
hal-04360946v1
|
|||
|
Arches : a Framework for Modelling Complex TerrainsComputer Graphics Forum, 2009, 28 (2), pp.457-467. ⟨10.1111/j.1467-8659.2009.01385.x⟩
Article dans une revue
hal-00463263v1
|
||
|
Procedural Generation of Rock Piles Using Aperiodic TilingComputer Graphics Forum, 2009, 28 (7), pp.1801-1809. ⟨10.1111/j.1467-8659.2009.01557.x⟩
Article dans une revue
hal-00463273v1
|
||
Complex Skeletal Implicit Surfaces with Levels of DetailJournal of WSCG 12(1), Jan 2004, Plzen, Czech Republic. pp.35-42
Communication dans un congrès
hal-01581621v1
|
|||
Modeling cracks and fracturesThe Visual Computer, 2005, 21 (8-10), pp.717-726
Article dans une revue
hal-01303573v1
|