- 3
- 1
ES
Elisabeth SPITZ
4
Documents
Présentation
Professeure à l'Université de Lorraine
Publications
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 4
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 2
- 2
Development of a Web-Based Formative Self-Assessment Tool for Physicians to Practice Breaking Bad News (BRADNET)JMIR Medical Education, 2018, 4 (2), pp.e17. ⟨10.2196/mededu.9551⟩
Article dans une revue
hal-01883452v1
|
|
ANTENATAL DETERMINANTS OF PARENTAL ATTACHMENT AND PARENTING ALLIANCE: HOW DO MOTHERS AND FATHERS DIFFER?Infant Mental Health Journal, 2017, 38 (2), pp.183-197. ⟨10.1002/imhj.21628⟩
Article dans une revue
hal-02951253v1
|
|
Breaking bad news in prenatal medicine: a literature reviewJournal of Reproductive and Infant Psychology, 2017, 35 (1), pp.14-31. ⟨10.1080/02646838.2016.1253052⟩
Article dans une revue
hal-02951263v1
|
|
État psychologique des futurs parents après le diagnostic prénatal d’une pathologie fœtaleAnnales Médico-Psychologiques, Revue Psychiatrique, 2017, 175 (8), pp.710-717. ⟨10.1016/j.amp.2016.03.022⟩
Article dans une revue
hal-01816885v1
|