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15 résultats

Customer-Based Online Reputation: a Preliminary Approach

Youness Chebli , Pierre Valette-Florence
53rd Annual SMA Conference. Real Time Marketing, Society for Marketing Advances, Nov 2015, San Antonio, United States
Communication dans un congrès hal-02047741v1

Customer-Based Online Reputation : One Key Antecedent and Some Consequences

Youness Chebli
Academy of Marketing Science, May 2017, Coronado, United States
Communication dans un congrès hal-02537786v1

A Causal Model of Online Reputation: A Customer Perspective

Youness Chebli
12th Global Brand Conference, Apr 2017, Kalmar, Sweden
Communication dans un congrès hal-02537787v1
Image document

Améliorer l'engagement client sur les pages Facebook des marques de destinations touristiques

Youness Chebli , Cynthia Assaf , Pierre Valette-Florence
Colloque International Management du Tourisme Entre Résilience, Durabilité et Intelligence Artificielle, Chaire Recherche en Intelligence Artificielle et Industrie du Tourisme, Dec 2023, Tétange, Luxembourg
Communication dans un congrès hal-04410191v1

Online Reputation Scale Development

Youness Chebli
Academy of Marketing Science, Jul 2016, Paris, France
Communication dans un congrès hal-02537784v1

Consumers Online: Introducing the Online Reputation as a New Segmentation Criterion

Youness Chebli
American Marketing Association, Aug 2017, San Francisco, United States
Communication dans un congrès hal-02537788v1

An Integrated Model of Online Reputation: A Customer Perspective

Youness Chebli
European Marketing Academy, May 2016, Oslo, Norway
Communication dans un congrès hal-02537785v1

The Effects Of Customer-Based Online Reputation on WOM and WPP: The Mediating Role of BRQ

Youness Chebli , Pierre Valette-Florence , Jean-Luc Herrmann
Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress, Jun 2018, Porto, Portugal
Communication dans un congrès hal-02512795v1

L’engagement des marques à l’égard de la crise sanitaire sur les médias sociaux

Nora Bezaz , Loic Comino , Christian Dianoux , Renaud Frazer , Jennifer Ramone-Louis , et al.
Grand Est Numérique, Sep 2021, METZ, France
Communication dans un congrès hal-03343903v1

The Effects of Customer-Based Online Reputation on WOM and WPP: The Mediating Role of BRQ

Youness Chebli
Academy of Marketing Science, Jun 2018, Porto, Portugal
Communication dans un congrès hal-02537790v1

The Mediating Role of the Affect and Cognition in the Influence of Celebrities on Brand Relationship Management

Youness Chebli
AMS Annual Conference, May 2018, New Orleans, United States
Communication dans un congrès hal-02537789v1

La communication persuasive peut-elle être empathique ? Elaboration d’un modèle conceptuel et proposition d’une échelle de mesure

Nora Bezaz , Loic Comino , Christian Dianoux , Renaud Frazer , Jennifer Ramone-Louis , et al.
7ème édition de la Journée de recherche en Marketing du Grand Est, Apr 2021, REIMS, France
Communication dans un congrès hal-03284515v1

L’e-réputation du point de vue client: Proposition d’un model explicatif

Youness Chebli
Association Française du Marketing (AFM), May 2016, Lyon, France
Communication dans un congrès hal-02537782v1

Global corporate reputation: a projective qualitative approach from a customer perspective

Youness Chebli , Pierre Valette-Florence , Cynthia Assaf
Qualitative Market Research: An International Journal, 2023, 27 (1), pp.108-128. ⟨10.1108/QMR-04-2023-0052⟩
Article dans une revue hal-04318294v1

E-Corporate Reputation from the Customer Perspective: a Preliminary Approach

Youness Chebli , Pierre Valette-Florence
6th International Research Meeting in Business and Management (IRMBAM-2015), Jul 2015, Nice, France
Communication dans un congrès hal-02047768v1