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15 résultats
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Customer-Based Online Reputation: a Preliminary Approach53rd Annual SMA Conference. Real Time Marketing, Society for Marketing Advances, Nov 2015, San Antonio, United States
Communication dans un congrès
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Customer-Based Online Reputation : One Key Antecedent and Some ConsequencesAcademy of Marketing Science, May 2017, Coronado, United States
Communication dans un congrès
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A Causal Model of Online Reputation: A Customer Perspective12th Global Brand Conference, Apr 2017, Kalmar, Sweden
Communication dans un congrès
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Améliorer l'engagement client sur les pages Facebook des marques de destinations touristiquesColloque International Management du Tourisme Entre Résilience, Durabilité et Intelligence Artificielle, Chaire Recherche en Intelligence Artificielle et Industrie du Tourisme, Dec 2023, Tétange, Luxembourg
Communication dans un congrès
hal-04410191v1
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Online Reputation Scale DevelopmentAcademy of Marketing Science, Jul 2016, Paris, France
Communication dans un congrès
hal-02537784v1
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Consumers Online: Introducing the Online Reputation as a New Segmentation CriterionAmerican Marketing Association, Aug 2017, San Francisco, United States
Communication dans un congrès
hal-02537788v1
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An Integrated Model of Online Reputation: A Customer PerspectiveEuropean Marketing Academy, May 2016, Oslo, Norway
Communication dans un congrès
hal-02537785v1
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The Effects Of Customer-Based Online Reputation on WOM and WPP: The Mediating Role of BRQAcademy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress, Jun 2018, Porto, Portugal
Communication dans un congrès
hal-02512795v1
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L’engagement des marques à l’égard de la crise sanitaire sur les médias sociauxGrand Est Numérique, Sep 2021, METZ, France
Communication dans un congrès
hal-03343903v1
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The Effects of Customer-Based Online Reputation on WOM and WPP: The Mediating Role of BRQAcademy of Marketing Science, Jun 2018, Porto, Portugal
Communication dans un congrès
hal-02537790v1
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The Mediating Role of the Affect and Cognition in the Influence of Celebrities on Brand Relationship ManagementAMS Annual Conference, May 2018, New Orleans, United States
Communication dans un congrès
hal-02537789v1
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La communication persuasive peut-elle être empathique ? Elaboration d’un modèle conceptuel et proposition d’une échelle de mesure7ème édition de la Journée de recherche en Marketing du Grand Est, Apr 2021, REIMS, France
Communication dans un congrès
hal-03284515v1
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L’e-réputation du point de vue client: Proposition d’un model explicatifAssociation Française du Marketing (AFM), May 2016, Lyon, France
Communication dans un congrès
hal-02537782v1
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Global corporate reputation: a projective qualitative approach from a customer perspectiveQualitative Market Research: An International Journal, 2023, 27 (1), pp.108-128. ⟨10.1108/QMR-04-2023-0052⟩
Article dans une revue
hal-04318294v1
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E-Corporate Reputation from the Customer Perspective: a Preliminary Approach6th International Research Meeting in Business and Management (IRMBAM-2015), Jul 2015, Nice, France
Communication dans un congrès
hal-02047768v1
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