Filtrer vos résultats
- 35
- 20
- 41
- 8
- 3
- 2
- 1
- 43
- 2
- 2
- 1
- 2
- 1
- 4
- 2
- 2
- 2
- 3
- 5
- 3
- 2
- 4
- 6
- 4
- 4
- 5
- 3
- 1
- 1
- 36
- 19
- 53
- 5
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 55
- 10
- 9
- 9
- 7
- 7
- 5
- 5
- 5
- 4
- 4
- 3
- 3
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
55 résultats
|
|
triés par
|
|
A Methodology to Derive a Valid Scenario of an Interactive StorytellingACM Computers in Entertainment, 2012, pp.ACM CIE
Article dans une revue
hal-00765742v1
|
||
The IRIS Network of Excellence : Future Directions in Interactive StorytellingSecond Joint International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2009, Dec 2009, Guimarães, Portugal. pp.8-13
Communication dans un congrès
hal-00440333v1
|
|||
|
Représentation Adaptative de Résultats de Recherche de Ressources Numériques dans un Environnement Personnalisé d'Apprentissage7ème Conférence sur les Environnements Informatiques pour l'Apprentissage Humain (EIAH 2015), Jun 2015, Agadir, Maroc. pp.174-179
Communication dans un congrès
hal-01405946v1
|
||
Proposition d'une architecture utlisant le trace clustering pour recommander un parcours d'apprentissage41e Congrès INFORSID, May 2023, La Rochelle, France. pp.146-164
Communication dans un congrès
hal-04473871v1
|
|||
The IRIS Network of Excellence : Integrating Research in Interactive StorytellingInternational Conference on Interactive Digital Storytelling (ICID 2008), Nov 2008, Erfurt, Germany. pp.14-19
Communication dans un congrès
hal-00385623v1
|
|||
Exécution adaptative de trame narrativeT. Cazenave. Intelligence artificielle et jeux, Hermès Sciences, pp.155--180, 2007
Chapitre d'ouvrage
hal-00436918v1
|
|||
Modèle de scénario pour la narration interactiveMAJECSTIC, Nov 2006, Lorient, France. 7 p
Communication dans un congrès
hal-00436922v1
|
|||
|
Aide à l'analyse des parcours d'apprentissage en IUT par reconnaissance de procédés et recommandations à base de tracesCongès National de la Recherche des IUT, Jun 2016, Nantes, France
Communication dans un congrès
hal-01346459v1
|
||
Building a narrative out of Tetris11th International INPROCEEDINGS on Computer Games: AI, Animation, Mobile, Educational & Serious Games (CGAMES), Nov 2007, La Rochelle, France. pp.101-105
Communication dans un congrès
hal-00361075v1
|
|||
A STORYTELLING MODEL FOR EDUCATIONAL GAMES : HEROS INTERACTIVE JOURNEYInternational Journal of Technology Enhanced Learning, 2010, 2, pp.4-20
Article dans une revue
hal-00450243v1
|
|||
|
A Methodology to Derive a Valid Scenario of an Interactive StorytellingProceedings of the 8th International Conference on Advances in Computer Entertainment Technology, Nov 2011, Lisbon, Portugal. pp.35, ⟨10.1145/2071423.2071467⟩
Communication dans un congrès
hal-00714904v1
|
||
|
User Profile Modelling for Digital Resource Management SystemsThe 22nd Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization, Jul 2014, Aalborg, Denmark
Communication dans un congrès
hal-01086269v1
|
||
Adaptive Representation of Digital Resources Search Results in Personal Learning Environment17th International Conference on Artificial Intelligence in Education (AIED 2015), Jun 2015, Madrid, Spain.
Poster de conférence
hal-01211605v1
|
|||
|
Process-based Assistance Method for Learner Academic AchievementE-Learning, Jul 2018, Madrid, Spain. pp.89-96
Communication dans un congrès
hal-01834096v1
|
||
|
Repenser la recommandation pour élaborer des Territoires Informatiques d'Apprentissage Humain (TIAH)PFIA 2022 Plate-Forme Intelligence Artificielle, Jun 2022, Saint-Étienne, France
Communication dans un congrès
hal-03942764v1
|
||
|
Employing a Process Mining Approach to Recommend Personalized Adaptive Learning Paths in Blended-Learning Environments12th International Conference in Open & Distance Learning (ICODL 2023), Nov 2023, Athens, Greece. pp.1-20
Communication dans un congrès
hal-04475779v1
|
||
Méthodologie de conception d'une application interactive à exécution adaptative - Conception d'un AIEAHypermedias, Hypertests, Products, Tools and Methods (H2PTM'07), Oct 2007, Hammamet, Tunisie. pp.289-294
Communication dans un congrès
hal-00361069v1
|
|||
Plot monitoring for interactive narrative gamesInternational INPROCEEDINGS on Advances in Computer Entertainment Technology (ACM SiGCHI), Jun 2007, Salzburg, Autriche. pp.17-20
Communication dans un congrès
hal-00361074v1
|
|||
Timing Interactive NarrativesIEEE Conference on Games, Aug 2019, London, United Kingdom
Communication dans un congrès
hal-02279894v1
|
|||
Human Scoring Versus Automatic Scoring of Computer Programs: Does Algo+ Score as well as Instructors? An Experimental Study2018 IEEE 18th International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), Jul 2018, Mumbai, France. pp.355-357, ⟨10.1109/ICALT.2018.00089⟩
Communication dans un congrès
hal-02363582v1
|
|||
|
Modeling of Interactive Storytelling and Validation of Scenario by Means of Linear LogicThird Joint Conference on Interactive Digital Storytelling - ICIDS 2010, Nov 2010, United Kingdom. pp.LNCS
Communication dans un congrès
hal-00765755v1
|
||
Narration dans les jeux vidéo : apport des jeux de rôleH2PTM, Sep 2009, Paris, France. 11 p
Communication dans un congrès
hal-00436929v1
|
|||
|
Adaptative execution of game: unfolding a correct storyACM SIGCHI ACE 2006 (Advances in Computer Entertainment Technology), Jun 2006, Hollywood, United States
Communication dans un congrès
hal-00436912v1
|
||
From Tabletop RPG to Interactive Storytelling: Definition of a Story Manager for VideogamesSecond Joint International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2009, Dec 2009, Guimarães, France. pp.121-126
Communication dans un congrès
hal-00440336v1
|
|||
User's Behavior in Digital Libraries: Process Mining ExplorationInternational Conference on Theory and Practice of Digital Libraries, Sep 2019, Oslo, Norway. Digital Libraries for Open Knowledge, 11799, pp.388--392, Digital Libraries for Open Knowledge. ⟨10.1007/978-3-030-30760-8_40⟩
Poster de conférence
hal-02297832v1
|
|||
Le cas test d'une unité de stockage de gazExtrait de : Systèmes Dynamiques Hybrides (Chap. 14) / sous la dir. de J. ZAYTOON, Hermes, p.299-322, 2001, 2-7462-0247-6
Chapitre d'ouvrage
hal-01734810v1
|
|||
PLOT CONTROL FOR EMERGENT NARRATIVE: A CASE STUDY ON TETRISInternational Journal for Intelligent Games and Simulation (IJIGS 2008), 2008, 5 (1), pp.29-34
Article dans une revue
hal-00385472v1
|
|||
A strorytelling model for educational games : heros interactive journeyInternational Journal of Technology Enhanced Learning, 2010, 2 (1/2), pp.4--20
Article dans une revue
hal-00445497v1
|
|||
|
A Methodology to Derive a Valid Scenario of an Interactive Storytelling8th International Conference on Advances in Computer Entertainment Technology - ACE 2011, Nov 2011, Portugal. pp.ACM
Communication dans un congrès
hal-00765757v1
|
||
|
An Authoring Tool to Derive Valid Interactive ScenariosIntelligent Narrative Technologies 6 (INT6), Ninth Annual AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment - AIIDE'13, Oct 2013, United States. pp.9-15
Communication dans un congrès
hal-00915763v1
|
- 1
- 2