|
|
ETHICAL JUDGMENT OF FEMININE EROTIC IMAGES IN ADVERTISEMENT: THE ROLE OF ARCHETYPAL REPRESENTATIONS OF FEMININITY
Caroline Ardelet
,
Barbara Slavich
,
Gwarlann de Kerviler
34è Congrès International de l'AFM : Strasbourg 2018, May 2018, Strasbourg, France
Communication dans un congrès
hal-01735787v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Influence des recommandations d'internautes: le role de la presence sociale et de l'expertise
Caroline Ardelet
,
Bérangère Brial
Article dans une revue
hal-01258971v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
BESOIN D’ETRE STIMULE ? LE ROLE DE L’ASSOCIATION SYMBOLIQUE DANS L’EVALUATION DE L’ENVIRONNEMENT
Caroline Ardelet
,
Gwenaelle Briand Decre
,
Alice Zoghaib
2010
Autre publication scientifique
hal-01737344v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Consent to effort and Covid-19: How a caring managerial approach contributes to public management?
Manel Benzerafat-Alilat
,
Caroline Ardelet
Gestion et management public [2012-..], 2021, 9 (4), pp.29 to 36
Article dans une revue
hal-04247815v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Influence of the recommendations of internet users : the role of social presence and expertise
Caroline Ardelet
,
Bérangère Brial
2012 Academy of Marketing Science Annual Conference, Academy of Marketing Science, May 2012, New Orleans, United States
Communication dans un congrès
hal-01264116v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Self-referencing narratives to predict consumers\textquotesingle preferences in the luxury industry: A longitudinal study
Caroline Ardelet
,
Barbara Slavich
,
Gwarlann de Kerviler
Article dans une revue
hal-01563027v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Contact physique avec les vendeurs et émotions de défense dans les magasins parfumés
Caroline Ardelet
,
Philippe Mérigot
,
Bénédicte De Hebert Peyrelongue
,
Albane Moreau
31è congrès international de l'Association Française du Marketing, Marrakech, May 2015, Marrakech, Maroc
Communication dans un congrès
hal-01737323v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Ethical judgments of sexualized ads featuring Women: The role of identification with feminine archetypes
Gwarlann de Kerviler
,
Caroline Ardelet
,
Barbara Slavich
Article dans une revue
hal-03600339v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Does making less effort entail satisfaction ? A large empirical study on client relationship services
Caroline Ardelet
,
Christophe Benavent
International Journal of Market Research, 2022, 65 (1)
Article dans une revue
hal-03963209v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Ambient cues' congruency is not always necessary When some senses take precedence over the others
Caroline Ardelet
,
Gwenaëlle Briand-Decre
39th European Marketing Association Congrès, Jun 2010, Copenhangen, Denmark
Poster de conférence
hal-01738796v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Les parfums d'ambiance rendent-ils toujours les lieux plus attractifs ? Le rôle de l'imagerie mentale
Caroline Ardelet
30è congrès international de l'Association Française du Marketing, May 2014, Montpellier, France
Communication dans un congrès
hal-01737334v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Mobile advertising: the effect of tablet tilt angle on user’s purchase intentions
Caroline Ardelet
Article dans une revue
hal-01841432v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Sound and Safe: the effect of ambient sound on perceived safety of public spaces
Eda Sayin
,
Aradhna Krishna
,
Caroline Ardelet
,
Gwenaëlle Briand-Decre
,
Anne Goudey
North American Advances in Consumer Research, 2014, Non spécifié, United States
Communication dans un congrès
hal-03108675v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
“Sound and safe”: The effect of ambient sound on the perceived safety of public spaces
Eda Sayin
,
Aradhna Krishna
,
Caroline Ardelet
,
Gwenaëlle Briand Decré
,
Alain Goudey
Article dans une revue
hal-01735784v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Besoin d'être stimulé ? Le rôle de l'association symbolique dans l'évaluation de l'environnement
Caroline Ardelet
,
Gwenaëlle Briand Decre
,
Alice Zoghaib
26è congrès de l'Association Française du Marketing, 2010, Le Mans, France
Communication dans un congrès
hal-01737348v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Elior restauration une offre de service en maison de retraite
Caroline Ardelet
,
Mariem El Euch-Maalej
,
Philippe Mérigot
CCMP, M1907, 2015, Cas d'entreprise, CCI Ile de France
Ouvrages
hal-01737435v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Parfum d'ambiance : quel impact sur la propreté, la sécurité et la satisfaction dans les gares ?
Caroline Ardelet
,
Nathalie Fleck-Dousteyssier
,
Julien Grobert
33è Congrès International de l'Association Française du Marketing, May 2017, Tours, France
Communication dans un congrès
hal-01738999v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Within sniffing distance: impact of ambient scent and physical distancing on consumer comfort with frontline employees
Caroline Ardelet
,
Bénédicte de Peyrelongue
,
Philippe Mérigot
Article dans une revue
hal-04197736v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
When a clean scent soothes the soul: Developing a positive attitude toward sharing service space with strangers
Caroline Ardelet
,
Nathalie Fleck
,
Julien Grobert
Article dans une revue
hal-04197739v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
A quand remonte le marketing du point de vente en France ? La pratique de la science de l’étalage dans les magasins de nouveautés entre 1900 et 1938
Caroline Ardelet
,
Michel-Pierre Chelini
Décisions Marketing, 2021, 4 (104), pp.119 à 138
Article dans une revue
halshs-03673428v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Does making less effort entail satisfaction? A large empirical study on client relationship services
Caroline Ardelet
,
Christophe Benavent
Article dans une revue
hal-04247805v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Entre crainte et désir pour les objets connectés : comprendre l'ambivalence des consommateurs
Caroline Ardelet
,
Nathalie Veg-Sala
,
Alain Goudey
,
Marie Haikel-Elsabeh
Article dans une revue
hal-01570286v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|
|
|
Produits complexes et recommandations en ligne: l'internaute non expert est-il crédible?
Caroline Ardelet
,
Bérangère Brial
LES RENDEZ-VOUS DE LA RECHERCHE COMMUNICATION ET MEDIAS, IREP; AFM, Nov 2012, Paris, France
Communication dans un congrès
hal-01265806v1
|
Partager
Gmail
Facebook
X
LinkedIn
More
|