Filtrer vos résultats
- 8
- 1
- 6
- 1
- 1
- 1
- 9
- 1
- 1
- 1
- 5
- 1
- 2
- 6
- 3
- 9
- 9
- 8
- 8
9 résultats
|
|
triés par
|
|
Capitalisation pérenne de connaissances industrielles : vers des méthodes de conception incrémentales et itératives centrées sur l'activitéInformatique [cs]. Institut National des Sciences Appliquées de Lyon (INSA Lyon), 2017. Français. ⟨NNT : ⟩
Thèse
tel-01654385v1
|
||
|
What if we considered awareness for sustainable Kwowledge Management ? Towards a model for self regulated knowledge management systems based on acceptance models of technologies and awarenessInternational Conference KMIS (International conference on Knowledge Management and Information Sharing), Oct 2014, Rome, Italy. pp. 413-418
Communication dans un congrès
hal-01263399v1
|
||
|
Apprentissage informel sur le lieu de travail. Comment exploiter les principes des réseaux sociauxORPHEE-RDV 2017 Atelier : L’Apprenant acteur principal de son parcours tout au long de sa vie, Jan 2017, Font-Romeu, France. 4 p
Communication dans un congrès
hal-01562345v1
|
||
Towards extending traditional informal learning tools in the workplace with social functionalitiesInternational Journal of Learning Technology, 2017, 12 (2), pp.119-150. ⟨10.1504/IJLT.2017.086381⟩
Article dans une revue
hal-01512364v1
|
|||
|
Adaptation des réseaux sociaux d'entreprise pour favoriser l'apprentissage informel sur le lieu de travail8ème Conférence sur les Environnements Informatiques pour l'Apprentissage Humain (EIAH 2017), Bruno De Lièvre; Nathalie Guin, Jun 2017, Strasbourg, France. pp.89-100
Communication dans un congrès
hal-01512375v1
|
||
|
Adapting Enterprise Social Media for Informal Learning in the Workplace: Using Incremental and Iterative Design Methods to Favor Sustainable UsesEscudeiro P., Costagliola G., Zvacek S., Uhomoibhi J., McLaren B. Communications in Computer and Information Science series, vol 865, Springer, pp.457-476, 2018, Computers Supported Education. CSEDU 2017. Communications in Computer and Information Science, ⟨10.1007/978-3-319-94640-5_22⟩
Chapitre d'ouvrage
hal-01821858v1
|
||
|
Re-designing knowledge management systems : Towards user-centred design methods integrating information architectureKnowledge Management and Information Sharing, Oct 2014, Rome, Italy. pp. 298-305
Communication dans un congrès
hal-01263410v1
|
||
|
Refinement of Knowledge Sharing Platforms to Promote Effective Use: A Use Case8th IEEE International Workshop on Knowledge Acquisition, Reuse and Evaluation (KARE 2015) in conjunction with 11th International Conference on Signal-Image Technology and Internet- Based Systems (SITIS 2015), Nov 2015, Bangkok, Thailand. pp.680-686, ⟨10.1109/SITIS.2015.127⟩
Communication dans un congrès
hal-01263423v2
|
||
|
How to promote informal learning in the workplace? The need for incremental design methods9th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU 2017), Feb 2017, Porto, Portugal. pp.220-229, ⟨10.5220/0006355502200229⟩
Communication dans un congrès
hal-01478273v1
|