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Journal articles5 documents

  • Mbaye Fall Diallo, Anne Marianne Seck. How store service quality affects attitude toward store brands in emerging countries: Effects of brand cues and the cultural context. Journal of Business Research, Elsevier, 2018, 86, pp.311 - 320. ⟨10.1016/j.jbusres.2017.08.017⟩. ⟨hal-01794392⟩
  • Mbaye Fall Diallo, Anne Marianne Seck, Fatou Diop Sall. L’innovation perçue et ses conséquences dans les centres commerciaux modernes d’Afrique : l’exemple du Sénégal. Management & Avenir, INSEEC/Management Prospective Ed. 2015, 81 (7), ⟨10.3917/mav.081.0057⟩. ⟨hal-01839570⟩
  • Anne Marianne Seck. What benefits a firm can derive from integrative multichannel management?. La Revue des Sciences de Gestion, Revue des Sciences de Gestion, 2014. ⟨hal-01839567⟩
  • Gilles Paché, Anne Marianne Seck, François Fulconis. Quels bénéfices peut retirer l’entreprise d’un management multicanal intégratif ?. La Revue des Sciences de Gestion, Revue des Sciences de Gestion, 2014, 269-270 (5), ⟨10.3917/rsg.269.0055⟩. ⟨hal-01839569⟩
  • Anne Marianne Seck, Jean Philippe. Service encounter in multi-channel distribution context: virtual and face-to-face interactions and consumer satisfaction. Service Industries Journal, Taylor & Francis (Routledge), 2013, 33 (6), pp.565 - 579. ⟨10.1080/02642069.2011.622370⟩. ⟨hal-01839568⟩

Books1 document

  • Bénédicte Aldebert, Daisy Bertrand, Marie-Christine Monnoyer, Anne Marianne Seck. Les relations client-fournisseurs : créer de la valeur via les systèmes d'information. 2016. ⟨hal-01799783⟩