- 4
- 1
- 1
Pascal Perrier
Professeur des Universités
Chercheur Gipsa-lab
Grenoble INP - Université Grenoble Alpes
100%
Libre accès
6
Documents
Affiliations actuelles
- 1043340
- 1043342
Identifiants chercheurs
- pascal-perrier
- 0000-0003-2192-4176
- Google Scholar : https://scholar.google.fr/citations?user=P4rjlCAAAAAJ&hl=fr
- IdRef : 059537280
Présentation
Publications
- 3
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 6
- 6
- 6
- 2
- 2
- 1
- 1
- 6
- 1
- 1
- 6
|
Transfer of sensorimotor learning reveals phoneme representations in preliterate childrenCognition, 2019, 192, pp.103973. ⟨10.1016/j.cognition.2019.05.010⟩
Article dans une revue
hal-02183243v1
|
|
Transfer of Learning: What Does It Tell Us About Speech Production Units?Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 2018, 61 (7), pp.1613-1625. ⟨10.1044/2018_JSLHR-S-17-0130⟩
Article dans une revue
hal-01871932v1
|
|
Picture Naming or Word Reading: Does the Modality Affect Speech Motor Adaptation and Its Transfer?Interspeech 2018 - 19th Annual Conference of the International Speech Communication Association, Sep 2018, Hyderabad, India. pp.956-960, ⟨10.21437/Interspeech.2018-1760⟩
Communication dans un congrès
hal-01871938v1
|
|
De bé à bébé : le transfert d'apprentissage auditori-moteur pour interroger l'unité de production de la paroleJEP-TALN-RECITAL 2016 - conférence conjointe 31e Journées d'Études sur la Parole, 23e Traitement Automatique des Langues Naturelles, 18e Rencontre des Étudiants Chercheurs en Informatique pour le Traitement Automatique des Langues, AFCP, Jul 2016, Paris, France
Communication dans un congrès
hal-01343390v1
|
|
Does Auditory-Motor Learning of Speech Transfer from the CV Syllable to the CVCV Word?Interspeech 2016 - 17th Annual Conference of the International Speech Communication Association, Sep 2016, San Francisco, United States. pp.2095 - 2099, ⟨10.21437/Interspeech.2016-262⟩
Communication dans un congrès
hal-01391406v1
|
|
From Sensorimotor Experience To Speech Unit -Adaptation to altered auditory feedback in speech to assess transfer of learning in complex serial movementsNeuroscience 2015 - Annual meeting of the Society for Neuroscience, Oct 2015, Chicago, United States
Communication dans un congrès
hal-01221491v1
|